Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ClauH schreef:Het is geen gemakkelijke combi
Mac schreef:(hoeveel characters ook alweer??)
Ik weet het echt niet meer. Moet ik opzoeken, maar dat wordt morgen, ben nu echt te moe.
Gefeliciteerd met haar!
Citaat:Maar voor mij hoeven ze niet benoemd te worden naar de ouders en grootouders
rina schreef:Maar voor mij hoeven ze niet benoemd te worden naar de ouders en grootouders. Mijn vosmerrie Eclips of a Moon is bv ook niet benoemd. Vader is nl Hickies Best Bet en moeder is Isonic Royal Lee. Omdat Clips geboren is tijdens een maansverduistering vond ik dat leuker te benoemen dan de lijn waar ze uitkomt.
??
) ?
) ?
yeahhh nog meer namen voor het lijstje. Thanks allemaal.
Vanmiddag was het kwa weer helemaal niet zo slecht (gister was het gras nat) en dus besloten dat Mams en kind wel even een poosje naar buiten konden. Halstertje opgezocht, touwtjes, en op de stal in. QT dr halster om en toen de kleine afgevangen, die vond rondspringen net even leuker
Halstertje om en touwtje als een 8 om dr voor en achterhand gemaakt. M'n gas en rem zeg ik altijd. QT dr touwtje opgepikt en de deur open gemaakt. De overgang van Stro naar steen was even eng, maar daarna liep ze als een ouwe rot in het vak met me mee. Ze overtuigt me steeds meer dat ze een oude ziel is. Ze is zo makkelijk met dingen. QT braaf als ze altijd is bleef keurig achter het veulen en mij lopen. Het erf over en de wei op. Daar alles eraf en ze heeft zich aardig uitgeleefd
)

Maar ze is slimmer dan alle andere merries die ik gehad heb, Feline en co gingen altijd als een gek achter het veulen aan. QT riep dr terug met een hinnik