Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Tarzan schreef:Oke, snap ik helemaal, ze heeft ook een prachtige bos manen, jammer eigenlijk dat ze er voor de keuring af moeten, dus snap eigenaar wel

Mama is nl. hengstig en dat betekent… op date!

)
Mama zal vast blij zijn met de rust.
ProudJustify schreef:Wat een heerlijke spring in 't veld heb je daar toch lopen![]()
Mama weer op date, volgend jaar weer zo'n knapperd in de wei
Ik ben heel benieuwd. Het is jammer dat het elke keer weer zo’n onderneming is, haha.jeetje77 schreef:Wauw wat een prachten toch. Die kleuren zijn bijna onnatuurlijk mooi.
Dankjewel. In het echt zie je nog veel meer die soort metallic spray op de vacht “liggen” is zoiets aparts...fleurtjeuh schreef:Hahaha wat een heerlijke bokkesprongen! 4 pootjes de lucht in
En mama pesten
joey2010 schreef:Hihi wat een vrolijke dame.
Ik ben benieuwd of mams voor een kopietje gaat
_Tarzan schreef:Spannend mama op date!
Wat een pracht veulen is het toch
(Kun je voor de keuring geen knotten maken?)
Kan idd! Maar wordt niet aanbevolen. Scheren is toch wel de norm. Ach, we zien het dan wel weer. En anders groeit het vast zo weer aan (of hoor ik tot het einde der tijden dat ik de manen om zeep heb geholpen, haha)Retjethorse schreef:Wat een vreselijk pestkopje is Manari zeg.Mama zal vast blij zijn met de rust.
Maar deze maand wordt als het goed is het eerste veulen weer geboren. Muzanna is overigens wel heel tolerant. Alleen als ze het echt te bont maakt krijgt ze een correctie en dan is het ook meteen klaar.
Die voorlaatste foto.
Muzanna kijkt lekker met de oortjes naar voor.