Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en die ernaast liep herkende ik als eentje van jou (Giulia volgens mij).
miccamaaike schreef:Wat een plaatje! Dat zwarte om haar ogen is ook erg leuk!
Ander vraagje, heb je ook een heeeele grote tinker? Ik zag van t weekend echt een kasteel lopenen die ernaast liep herkende ik als eentje van jou (Giulia volgens mij).
de dames van stal waren samen op rot zondag meen ik.
miccamaaike schreef:Wat een plaatje! Dat zwarte om haar ogen is ook erg leuk!
Ander vraagje, heb je ook een heeeele grote tinker? Ik zag van t weekend echt een kasteel lopenen die ernaast liep herkende ik als eentje van jou (Giulia volgens mij).
linoleum schreef:miccamaaike schreef:Wat een plaatje! Dat zwarte om haar ogen is ook erg leuk!
Ja dat was ik op Cotton de GVR. Je haalde ons in op de fiets met man en kind op hardlooppaadje!
cp112 schreef:miccamaaike schreef:Wat een plaatje! Dat zwarte om haar ogen is ook erg leuk!
Klopt, dat was Cotton. Die is 1.78de dames van stal waren samen op rot zondag meen ik.
als je daar ooit nog een bijrijder voor zoekt