Wat een heerlijke (grote!) clown en wat fijn dat ze het nog zo goed doen samen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Selka schreef:Vertekenen de foto's nu zo of is ze bijna net zo groot als haar moeder?
Wat een knap stel zeg!
Die spetter foto is liefSucces met de moddermonsters!
mar_fay schreef:Ik moest echt even schakelen toen ik de foto's zag![]()
Wat een heerlijke (grote!) clown en wat fijn dat ze het nog zo goed doen samen!
joey2010 schreef:Ze is echt al groot aan het worden.
Ze zal groter dan mams worden denk ik.
Ik vind haar echt goed gelukt.
Ze word een knappe dame.
Ik hoop zo dat deze combi nog eens gemaakt kan worden met de zwemmertjes van paps.
Ik heb ook zo'n varken.
Hij is 8 en rollen is zijn hobby.
Het liefst waar het soppig en modderig is.
[ [url=m/YKdOvl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo tref ik hem vaak aan in de winter.
[ [url=m/Nm8CnW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo hoort hij eruit te zien
anjali schreef:Vandaag is het Chinese Jaar van het Varken begonnen.Of was dat gisteren al? In elk geval is het nu een week lang feest voor allen die iets hebben met het Varken.
ieris schreef:Leuk zeg weer foto's van moeder en dochter!
Ja wat groeit ze hard zeg, echt een gaaf koppie zit erop.
Mooi hoor, en leuk dat je nog een keer voor dezelfde combinatie gaat, ben echt benieuwd of het gaat lukken.
Wanneer wil je gaan?
kim_1990 schreef:Wat is muzka al groot geworden zeg! Wauw!
Staat muzanna nog steeds op dezelfde stal als waar ik haar toen gedropt heb?
Als je opnieuw voor deze combi gaat dan wel een veilige trailer pakken hoor hahaha![]()
Maar ik snap je keuze wel om het opnieuw te proberen met de hengst...hopelijk doen de zwemmertjes het nog goed!
shaddy82 schreef:Zo die is flink gegroeid, leuk om weer eens foto's te zien![]()
Nissima schreef:Ik zou willen zeggen, goh, wat wordt ze toch knap, maar dit is niet de knapste fase
Ze is wel heel leuk en jeetje zo groot!
Ben nu wel benieuwd naar een foto van Muzanna als baby
Leo schreef:Wauw wat wordt ze groooooot
Dat laagje modder is gewoon camouflage, ze wil de aandacht niet te veel op haar knapheid vestigen
Mayflower_ schreef:Oh wat een leukerd! Lekker gepaneerd.Ik kende dat ras helemaal niet, maar wat een onwijs gave paarden!
![]()
Sta je bij Yvonne? (tenminste, dacht de paddock te herkennen + de boerderij)
Maaike_Indy schreef:Wat is ze groot geworden. Vind het een prachtig diertje en kan echt genieten van je liefdevolle verhalen over haar en haar mams.
Cavaletto schreef:Wouw, wat is ze al groot! Wat heerlijk is het om gewoon lekker (vies) paard te kunnen zijn
JoSav schreef:kim_1990 schreef:Wat is muzka al groot geworden zeg! Wauw!
Staat muzanna nog steeds op dezelfde stal als waar ik haar toen gedropt heb?
Als je opnieuw voor deze combi gaat dan wel een veilige trailer pakken hoor hahaha![]()
Maar ik snap je keuze wel om het opnieuw te proberen met de hengst...hopelijk doen de zwemmertjes het nog goed!
Ja! Ze staan daar echt heel goed. Het is fijn om een stalhouder te hebben waarmee je op een lijn zit. We huren transport. Dat soort geintjes met een geleende trailer zijn vooral niet grappig, nl.![]()
Ben benieuwd hoe het met jou en je paardje gaat. Heb je een recent topic? En is die niet zo’n varken als de onze?![]()
Riel schreef:Wat een knap duo heb je zeg! En idd, kindje is bijna even groot als mama! Dit wordt een reus!