Turkmeens varkentje (9 maanden oud)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:13

Ik moest echt even schakelen toen ik de foto's zag :+
Wat een heerlijke (grote!) clown en wat fijn dat ze het nog zo goed doen samen!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 16:30

Selka schreef:
Vertekenen de foto's nu zo of is ze bijna net zo groot als haar moeder?

Wat een knap stel zeg!

Die spetter foto is lief <3 Succes met de moddermonsters!

Dankjewel! En nee, die foto’s vertekenen niet zo erg; die kleine is inderdaad hard op weg moeders in te halen. De moeder kwam met een achterstand naar NL en dat heeft ze qua stokmaat nooit meer ingehaald. Genetisch is de moeder dus groter dan ze is en blijkbaar geeft ze dat ook door. Zal niet lang duren voor die kleine dus niet meer de kleine is. :+

mar_fay schreef:
Ik moest echt even schakelen toen ik de foto's zag :+
Wat een heerlijke (grote!) clown en wat fijn dat ze het nog zo goed doen samen!

Ja, dat kleine spul groeit hard he? En deze is bepaald geen uitzondering.
Vind het ook fijn dat ze het nog steeds goed kunnen vinden samen. Leuk voor een pas de deux ooit. Al zal die kleine waarschijnlijk veel groter worden dan mama, haha. :Y)

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:33

Ze is echt al groot aan het worden.
Ze zal groter dan mams worden denk ik.

Ik vind haar echt goed gelukt.
Ze word een knappe dame.
Ik hoop zo dat deze combi nog eens gemaakt kan worden met de zwemmertjes van paps.

Ik heb ook zo'n varken.
Hij is 8 en rollen is zijn hobby.
Het liefst waar het soppig en modderig is.
Afbeelding
Zo tref ik hem vaak aan in de winter.

Afbeelding
En zo hoort hij eruit te zien :=

anjali

Re: Turkmeens varkentje (9 maanden oud)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 16:46

Vandaag is het Chinese Jaar van het Varken begonnen.Of was dat gisteren al? In elk geval is het nu een week lang feest voor allen die iets hebben met het Varken.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:59

Leuk zeg weer foto's van moeder en dochter!
Ja wat groeit ze hard zeg, echt een gaaf koppie zit erop.
Mooi hoor, en leuk dat je nog een keer voor dezelfde combinatie gaat, ben echt benieuwd of het gaat lukken.
Wanneer wil je gaan?

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 23:22

Wat is muzka al groot geworden zeg! Wauw!
Staat muzanna nog steeds op dezelfde stal als waar ik haar toen gedropt heb?
Als je opnieuw voor deze combi gaat dan wel een veilige trailer pakken hoor hahaha :')

Maar ik snap je keuze wel om het opnieuw te proberen met de hengst...hopelijk doen de zwemmertjes het nog goed! *\%/*

shaddy82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 07:51

Zo die is flink gegroeid, leuk om weer eens foto's te zien :) :)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:12

Ik zou willen zeggen, goh, wat wordt ze toch knap, maar dit is niet de knapste fase :))
Ze is wel heel leuk en jeetje zo groot!

Ben nu wel benieuwd naar een foto van Muzanna als baby :=

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:33

Wauw wat wordt ze groooooot :oo

Dat laagje modder is gewoon camouflage, ze wil de aandacht niet te veel op haar knapheid vestigen <<)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 09:37

Oh wat een leukerd! Lekker gepaneerd. :D Ik kende dat ras helemaal niet, maar wat een onwijs gave paarden! <3
Sta je bij Yvonne? (tenminste, dacht de paddock te herkennen + de boerderij)

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 11:31

Wat is ze groot geworden. Vind het een prachtig diertje en kan echt genieten van je liefdevolle verhalen over haar en haar mams.

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:58

Wouw, wat is ze al groot! Wat heerlijk is het om gewoon lekker (vies) paard te kunnen zijn *\o/*

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 16:48

Wat leuk, zoveel reacties op ons naarling varkentje. <3

joey2010 schreef:
Ze is echt al groot aan het worden.
Ze zal groter dan mams worden denk ik.

Ik vind haar echt goed gelukt.
Ze word een knappe dame.
Ik hoop zo dat deze combi nog eens gemaakt kan worden met de zwemmertjes van paps.

Ik heb ook zo'n varken.
Hij is 8 en rollen is zijn hobby.
Het liefst waar het soppig en modderig is.
[ [url=m/YKdOvl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo tref ik hem vaak aan in de winter.

[ [url=m/Nm8CnW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo hoort hij eruit te zien :=

Dankjewel! :o Ze zal inderdaad groter worden dan haar moeder. Ik denk dat er een dikke kans is dat ze zelfs groter wordt dan haar vader.
En wauw, die van jou is ook een viespeuk, zeg! :wow: Die wil graag zijn mooie vlekken camoufleren. :+

anjali schreef:
Vandaag is het Chinese Jaar van het Varken begonnen.Of was dat gisteren al? In elk geval is het nu een week lang feest voor allen die iets hebben met het Varken.

_O- _/-\o_ Dat zal het zijn! Feestvarken.

ieris schreef:
Leuk zeg weer foto's van moeder en dochter!
Ja wat groeit ze hard zeg, echt een gaaf koppie zit erop.
Mooi hoor, en leuk dat je nog een keer voor dezelfde combinatie gaat, ben echt benieuwd of het gaat lukken.
Wanneer wil je gaan?

Tweede helft van maart. Hopelijk beginnen we dan vroeg genoeg. :j

kim_1990 schreef:
Als je opnieuw voor deze combi gaat dan wel een veilige trailer pakken hoor hahaha :')

Maar ik snap je keuze wel om het opnieuw te proberen met de hengst...hopelijk doen de zwemmertjes het nog goed! *\%/*

Ja! Ze staan daar echt heel goed. Het is fijn om een stalhouder te hebben waarmee je op een lijn zit. We huren transport. Dat soort geintjes met een geleende trailer zijn vooral niet grappig, nl. := :D
Ben benieuwd hoe het met jou en je paardje gaat. Heb je een recent topic? En is die niet zo’n varken als de onze? :D ;)

shaddy82 schreef:
Zo die is flink gegroeid, leuk om weer eens foto's te zien :) :)

Ik denk dat er stiekem pokon in het ruwvoer zit. :=

Nissima schreef:
Ik zou willen zeggen, goh, wat wordt ze toch knap, maar dit is niet de knapste fase :))
Ze is wel heel leuk en jeetje zo groot!

Ben nu wel benieuwd naar een foto van Muzanna als baby :=

Die heb ik ergens ver weg in een folder zitten want :x Maar er was iets in haar karakter dat me aansprak en dat in combinatie met beeldmateriaal van haar als jong veulen was doorslaggevend. Gelukkig is dat lelijk eendje uiteindelijk toch nog een zwaan geworden. Maakt me ook benieuwd hoe Manari zich verder ontwikkelt. :D

Leo schreef:
Wauw wat wordt ze groooooot :oo

Dat laagje modder is gewoon camouflage, ze wil de aandacht niet te veel op haar knapheid vestigen <<)

<3
Of op haar naarlingfase... dan zie ik alleen een varkentje. :Y)
En groot ja. Mijn god.

Mayflower_ schreef:
Oh wat een leukerd! Lekker gepaneerd. :D Ik kende dat ras helemaal niet, maar wat een onwijs gave paarden! <3
Sta je bij Yvonne? (tenminste, dacht de paddock te herkennen + de boerderij)

Ja!
En dankjewel. <3 Nadeel is wel dat ze me verpest hebben voor elk ander paardenras. :')

Maaike_Indy schreef:
Wat is ze groot geworden. Vind het een prachtig diertje en kan echt genieten van je liefdevolle verhalen over haar en haar mams.

Aww, dankjewel. :o O:)

Cavaletto schreef:
Wouw, wat is ze al groot! Wat heerlijk is het om gewoon lekker (vies) paard te kunnen zijn *\o/*

Ja, die vermaakt zich lekker buiten. Al is ze blij dat ze naar binnen mag als ze helemaal doorweekt is van de regen. :)) Blijft een woestijnpaard, haha.

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 09:37

JoSav schreef:
kim_1990 schreef:

Ja! Ze staan daar echt heel goed. Het is fijn om een stalhouder te hebben waarmee je op een lijn zit. We huren transport. Dat soort geintjes met een geleende trailer zijn vooral niet grappig, nl. := :D
Ben benieuwd hoe het met jou en je paardje gaat. Heb je een recent topic? En is die niet zo’n varken als de onze? :D ;)

Wat fijn dat ze nog op dezelfde plek staan! Die stal leek ook meteen een super fijn plekje inderdaad! Fijn dat de stalhouder zo meewerkend is!
Transport huren is misschien inderdaad wel handigste hahaha.
Hier gaat het goed hoor verder...in iets meer dan een half jaar tijd 45 kilo afgevallen, een nieuw paard rijker waarmee ik nu zelfs af en toe kan rijden (ivm rugklachten nog niet actief) en zij kan soms ook een enorm varken zijn maar over het algemeen is ze relatief schoon...nou is ze gelukkig volledig zwart dus lijkt ze wellicht ookminder vies dan ze soms is...laatst had ze echt languit met deken midden in een plas modder gelegen...toen was ze wel echt enorm varken...zij staat nu op een super plekje (vlakbij je oude stal) ben laatst een blokje om geweest en toen reed ik voor je oude stal langs en dacht nog: komt me zo bekend voor...en even later wist ik weer waarom hahaha

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-19 19:47

Wauw, wat ontzettend knap zeg! :wow: _/-\o_ En wat moet dat speciaal zijn om weer op buitenrit te gaan. <3
Wat toevallig dat je laatst langs de oude stal kwam. Wij zijn er na die zomer niet meer geweest.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 19:15

Wat een knap duo heb je zeg! En idd, kindje is bijna even groot als mama! Dit wordt een reus! :D

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 13:04

Riel schreef:
Wat een knap duo heb je zeg! En idd, kindje is bijna even groot als mama! Dit wordt een reus! :D

Dankjewel. <3
En ja, die kleine krijgt stiekem pokon. Wordt veel groter dan mama en misschien zelfs groter dan papa. :+

Ik plaats straks, als ik eraan denk, even een recente foto. Die kleine heeft nooit gehoord van het fenomeen winterstop. :Y) Inmiddels ook druk aan het verharen.