Oh dat ziet er al heel veel beter uit! fijn hoor, het trekt meestal ook gewoon goed weg geniet van je uitzicht!
Dat ziet er super uit, over een weekje is het vast helemaal bijgetrokken! Lekker laten bewegen, daar krijg je sterke beentjes van!Dat halstertje staat haar ook leuk
@sintara,Flexibel is ze wel ja @joolien,Daar ga ik nu zeker vanuit! Gaat met de dag beter.@Mer1980,Dankjewel! Dat komt wel goed haha@shirleyZe is vandaag een week en het is bijna helemaal zoals het hoort idd .@kusjeeropJaa is echt een pak van mijn hart dat het weer goed gaat @gettDankje! Dat vind ik ook @astridastridDat hoop ik! Daar ga ik voor Nu 7 dagen:
@Bo_san, @kusjeerop, @nebur, @otje96 Bedankt voor jullie reactie!! super lief! @WilawanderBedankt! Ik ga daar eens naar kijken Er komt zo nog een beetje babyspam aan van de foto's van gisteren
Nog even een foto nu ze 3 weken is Het was gister niet zo mooi weer en er was modder maar wou toch even precies op haar 3e week nog wat fotos hebben.
Leuk ding, lief koppie! Wat zegt de dierenarts momenteel van de beentjes? (uit interesse, niet uit commentaar).