vandaag nog even wat foto's gemaakt, ze begint ook te draven nu, als is ze flink overbouwd en zie je dat in beweging ook wat terug.
Ow, Joop had deze ook best mogen laten tonen op zijn hengstenshow vorige zaterdag. Beiden zijn een plaatje.
he de dames vandaag weer opgehaald bij het hengstenstation, en ze wou nog wel even een showtje geven, gaat echt fijn bewegen, veel souplesse,
BloemBloem schreef:Mooie dame FF. Ik vind haar alleenwat kort in de hals, jij ?Ik vind het eigenlijk wel meevallen..De galop lijkt haar beste gang ?Ze heeft zich mooi ontwikkeld FF !
De hoofd hals verbinding is inderdaad wat zwaar en daardoor zal de hals wel kort lijken. Verder een heel mooi veulen.
Veulen is nog zo jong , is nog weinig van te zeggen ..Prachtig dier en moeder is ook geweldig ..Geniet van beide
BloemBloem schreef:Mooie dame FF. Ik vind haar alleenwat kort in de hals, jij ?Ze is nu net een jaar oud.
fokfanaat schreef:BloemBloem schreef:Mooie dame FF. Ik vind haar alleenwat kort in de hals, jij ?Ze is nu net een jaar oud.[ [url=m/OLb1CO.jpg]Afbeelding[/url] ]Wauw, wat is ze mooi bijgetrokken!