Ik reageer niet snel op veulen foto’s ... maar wat is deze leuk !!! wat een knap ventje zeg, heel veel plezier en geluk met hem .. wat zijn je plannen met hem ?
Wauwie!! Wat een prachtig veulen. Die kleur is echt mijn ideaal beeld. Toch maar eens staatslot kopen...Gefeliciteerd! Knap gefokt. Volgens mij had je vorig jaar minder stippen, dus dit is wel extra leuk. Geniet er van!
Hoe superleuk zeg, van harte gefeliciteerd.Pas wel op met die hooinetten en een veulen, best link imo
Hij is prachtig. Lijkt niet groot te zijn maar misschien is de merrie wel heel groot?Gefeliciteerd met zo'n goed gelukte apaloosa!
Ohhhh Lotte! Hij is geweldig! Wat prachtig zeg! En wat een rijkdom dat het gezond is EN een apart kleurtje heeft. Veel foto's graag!
Wat een prachtig veulen! Mooi verdeling van effen en stipjes, gaaf hoor!Mij viel wel ook het hooi net op, pas wel op met de mazen en kleine veulenvoetjes... vastzitten is het laatste wat je wilt.
Whaaa, die is gaaf Ik vind de naam echt ge-wel-dig En die hartjesstip ! Zit er soms een volgtopic in voor deze knapperd ?
Hij is echt super knap zeg Wat een mooie vlekken blijft hij zo of wordt hij net als mama panterbont? (geen verstand van appie's)
Ohh prachtig! Wat een geluk zeg Op de 1e foto dacht ik nog ahhh chips, hij is bruin... Maar daarna... Heeel gaaf!Gefeliciteerd!