Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Wat prachtig, zo'n donkere medicine hat en dat ook nog eens gecombineerd met dat randje eyeliner.![]()
Alleen jammer dat die roze neuzen zo gevoelig zijn met verbranden. Ik zie bij haar op de eennalaatste foto volgens mij ook al allemaal wondjes/plekjes, met de Tinker hier is dat net zo. Jij bent zeker met dit weer ook al dagelijks aan het smeren?
senna21 schreef:Wat fijn dat het helemaal goed gekomen is. Rijden jullie nu met haar?
Alja schreef:Ben benieuwd wanneer je haar verkocht hebt cp, omdat je eerst schreef haar aan te willen houden maar het op een gegeven moment toch aandurfde?
Wat een prachtmerrie en wat leuk dat ze moeder wordt.
Gurby schreef:senna21 schreef:Wat fijn dat het helemaal goed gekomen is. Rijden jullie nu met haar?
Ze is een prachtige, heel stevige maar o zo pittige dame geworden. Rijden gaat geweldig goed. Ze is heel slim en leert snel. Mijn dochter rijdt haar en geeft zelfs les met haar.
Ook beleerd voor de wagen. Dat ging even erg goed maar na een ongeluk in het bos lijkt inspannen vooralsnog geen optie meer.
Daarvoor hebben we sinds vorig jaar Evy's maatje, een flinke Friese ruin.
Binnenkort gaat ze gedekt worden.