Wat een leuk ding! Vind de naam ook erg leuk gevonden.
La_ruette
Geplaatst: 24-05-17 19:52
Het is een supermooi beestje Noisy! Lekker van genieten. Een speciaal kleurtje is leuk, maar als ze gezond en wel geboren zijn maakt het niet uit of ze paars, geel of groen zijn .
Gister heeft Rudi voor het eerst kennis gemaakt met de smid. Mama moest even bekapt worden. Hij vond het allemaal heel interessant. Overal aan snuffelen en bijten, want meneertje heeft uitgevonden dat hij tanden heeft
Toch kun je zien dat hij nog piepjong is. Na het avontuur was hij helemaal op
Inmiddels is Rudi alweer een maand oud en is mama weer gedekt, dus tijd voor een paar nieuwe foto's. Gelukkig had wendy1987 zin om wat blackfoto's te maken dus lucky me Eerst haar mooie merrie Kayenne met mega lange manen op de foto en daarna Joan met Rudi. Die lange manen moest ik ook even proberen
Deze foto's moeten dus nog bewerkt worden voor blackfoto's.
Misschien heb ik er over gelezen maar wie is eigenlijk zijn papa ?
Noisy
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-17 12:29
xLaraaj schreef:
Hoe is het nu met hem ?
Misschien heb ik er over gelezen maar wie is eigenlijk zijn papa ?
Haha, toevallig dat je het vraagt. Ik wilde net een update in elkaar gaan zetten
Rudi doet het hartstikke goed. Hij is inmiddels gespeend en staat lekker in de opfok. De rit er naartoe duurde erg lang. We hadden een flinke file die ons 3 kwartier vertraging opleverde en eenmaal daar moesten we ook nog wachten omdat er eerst een aantal andere jonge paarden afgeladen moesten worden. Maar mijn mannetje heeft zich heel goed gehouden! Ik ben zo trots op hem Ik heb hem op de trailer maar 3x gevoeld en tijdens het wachten heb ik hem maar 1x horen hinniken. Hij kwam ook heel relaxed, netjes stapje voor stapje, achterwaarts de trailer af. Het oefenen om te wijken voor druk (zijwaarts, achterwaarts en voorwaarts) hebben hun vruchten afgeworpen
Hier staat hij lekker hooi te knabbelen met zijn vriendje Gekke blessen trekken elkaar aan
Ik ga er deze week weer een keer naartoe, even kijken of hij me nog herkend en even lekker kroelen. Dan zal ik weer even nieuwe foto's maken ook.
Hij staat in Terborg (Achterhoek). Ik weet nog niet precies wat ik ga doen met hem, eens kijken wat hij aanbiedt. In principe ga ik er vanuit dat het een Reiner wordt, hij laat daar veel kwaliteit in zien, al vanaf dag 1 maar omdat zijn vader, Copper, allround is gefokt wil ik ook kijken hoe hij het in andere disciplines gaat doen.