Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Hij is echt mooi gebouwd zeg! En eindelijk een veulen waarbij ik de ribbetjes niet zie.
Yessica heeft ook prachtige foto's gemaakt!!
finnens schreef:Ik vind hem prachtighet vierde veulen op rij dat ik heel stilletjes gevolgd heb.. En moet eerlijk bekennen dat ik dit de knapste vind
Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde 'specialae gevoel' als ik bij Ti had..
amandananana schreef:Wat een gaaf veulen is het toch CynthiaHij heeft echt zo'n onwijze eigenwijze/intelligente blik in zijn ogen!
Als mijn paardje met pensioen is wil ik echt precies zoiets als Deja, maat, geslacht, uiterlijk en volgens mij ook karakter kloptJammer dat hij wat te vroeg geboren is..
Cynthia82 schreef:Bedankt allemaal weer voor de mooie reacties!
Zelfs een stille meelezer die niet meer stil isfinnens schreef:Ik vind hem prachtighet vierde veulen op rij dat ik heel stilletjes gevolgd heb.. En moet eerlijk bekennen dat ik dit de knapste vind
Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde 'specialae gevoel' als ik bij Ti had..
Hij is ook de mooiste, vind ikKomt natuurlijk ook omdat Daisy een gewone, doorsnee, niet zo'n hele sterke Haflinger is, waar ik een goede hengst voor heb uitgekozen. Hierdoor zitten (zaten) Ti, Fi en Vie al beter in hun lichaam dan Dais. Vervolgens op een betere merrie dan Dais (Fiore dus) wederom een hele goede hengst en goede match, en daar is Déjà, het resultaat van 'gewoon' x goed x goed. Dat is het mooie aan fokken, om steeds meer kwaliteit er in te krijgen, al zijn het 'maar' WPBR's (Welsh Partbreds).
amandananana schreef:Wat een gaaf veulen is het toch CynthiaHij heeft echt zo'n onwijze eigenwijze/intelligente blik in zijn ogen!
Als mijn paardje met pensioen is wil ik echt precies zoiets als Deja, maat, geslacht, uiterlijk en volgens mij ook karakter kloptJammer dat hij wat te vroeg geboren is..
Er komen in de toekomst nog meer veulens als het aan mij ligt hoorEn hopelijk ook nog één van Black Marvel, maar als dat een merrie is en net zo mooi is als Déjà, is die van mij!
Ik werd verliefd op Black Marvel om zijn ogen en Déjà heeft echt heel sterk hetzelfd oog, wat nu in de loop van de tijd steeds beter zichtbaar wordt
Wat gek trouwens, dat nog niemand heeft gevraagd of er nog foto's zijn voor pagina 2
[***] schreef:Ik durfde niet, want ik voel me nu al zo'n stalker .. en het helpt ook niet dat ik nu weer vlak na jou reageer![]()
Irene2 schreef:Wil je stoppen dit droompaard op bokt te zetten?Ik ben zooo verliefd
![]()
![]()