Royal Déjà Vu too good to be true

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:53

Ik vind hem prachtig <3 het vierde veulen op rij dat ik heel stilletjes gevolgd heb.. En moet eerlijk bekennen dat ik dit de knapste vind :o Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde 'specialae gevoel' als ik bij Ti had..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 06:57

Hij is prachtig, absoluut de mooiste van al je veulens als je het mij vraagt. <3

amandananana

Re: Royal Déjà Vu too good to be true

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 07:53

Wat een gaaf veulen is het toch Cynthia <3 Hij heeft echt zo'n onwijze eigenwijze/intelligente blik in zijn ogen!
Als mijn paardje met pensioen is wil ik echt precies zoiets als Deja, maat, geslacht, uiterlijk en volgens mij ook karakter klopt <3 Jammer dat hij wat te vroeg geboren is.. :')

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:48

Zo he daar schrok ik toch even van de topictitel.....ik dacht nee he!!!!
maar gelukkig weer foto's van dit mooie mannetje

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:52

Knappe kleine vriend <3 Hij is zo leuk! En Fi doet het zo goed.
Bellatrix schreef:
Hij is echt mooi gebouwd zeg! En eindelijk een veulen waarbij ik de ribbetjes niet zie. :+
Yessica heeft ook prachtige foto's gemaakt!! +:)+

Thanks Marlies! :D

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:59

Ongelooflijk, wat een knap dier!! Als ik toch de tijd en geld voor zou hebben.. serieus, wat een plaatje.... *smelt*

San_Ne_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:14

Wat een prachtig veulen! Dat gaat later een mooi paardje worden!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 18:29

Bedankt allemaal weer voor de mooie reacties!
Zelfs een stille meelezer die niet meer stil is :D

finnens schreef:
Ik vind hem prachtig <3 het vierde veulen op rij dat ik heel stilletjes gevolgd heb.. En moet eerlijk bekennen dat ik dit de knapste vind :o Ik krijg bij hem een beetje hetzelfde 'specialae gevoel' als ik bij Ti had..

Hij is ook de mooiste, vind ik :) Komt natuurlijk ook omdat Daisy een gewone, doorsnee, niet zo'n hele sterke Haflinger is, waar ik een goede hengst voor heb uitgekozen. Hierdoor zitten (zaten) Ti, Fi en Vie al beter in hun lichaam dan Dais. Vervolgens op een betere merrie dan Dais (Fiore dus) wederom een hele goede hengst en goede match, en daar is Déjà, het resultaat van 'gewoon' x goed x goed. Dat is het mooie aan fokken, om steeds meer kwaliteit er in te krijgen, al zijn het 'maar' WPBR's (Welsh Partbreds).

amandananana schreef:
Wat een gaaf veulen is het toch Cynthia <3 Hij heeft echt zo'n onwijze eigenwijze/intelligente blik in zijn ogen!
Als mijn paardje met pensioen is wil ik echt precies zoiets als Deja, maat, geslacht, uiterlijk en volgens mij ook karakter klopt <3 Jammer dat hij wat te vroeg geboren is.. :')

Er komen in de toekomst nog meer veulens als het aan mij ligt hoor :) En hopelijk ook nog één van Black Marvel, maar als dat een merrie is en net zo mooi is als Déjà, is die van mij! :D

Ik werd verliefd op Black Marvel om zijn ogen en Déjà heeft echt heel sterk hetzelfd oog, wat nu in de loop van de tijd steeds beter zichtbaar wordt <3

Wat gek trouwens, dat nog niemand heeft gevraagd of er nog foto's zijn voor pagina 2 :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:32

Ik durfde niet, want ik voel me nu al zo'n stalker .. en het helpt ook niet dat ik nu weer vlak na jou reageer :o _O-

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:43

Wil je stoppen dit droompaard op bokt te zetten? :') Ik ben zooo verliefd <3 :') /3

Hayase

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:45

Wat een knap stelletje <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:24

Cynthia82 schreef:
Bedankt allemaal weer voor de mooie reacties!
Zelfs een stille meelezer die niet meer stil is :D

finnens schreef:

Hij is ook de mooiste, vind ik :) Komt natuurlijk ook omdat Daisy een gewone, doorsnee, niet zo'n hele sterke Haflinger is, waar ik een goede hengst voor heb uitgekozen. Hierdoor zitten (zaten) Ti, Fi en Vie al beter in hun lichaam dan Dais. Vervolgens op een betere merrie dan Dais (Fiore dus) wederom een hele goede hengst en goede match, en daar is Déjà, het resultaat van 'gewoon' x goed x goed. Dat is het mooie aan fokken, om steeds meer kwaliteit er in te krijgen, al zijn het 'maar' WPBR's (Welsh Partbreds).

amandananana schreef:

Er komen in de toekomst nog meer veulens als het aan mij ligt hoor :) En hopelijk ook nog één van Black Marvel, maar als dat een merrie is en net zo mooi is als Déjà, is die van mij! :D

Ik werd verliefd op Black Marvel om zijn ogen en Déjà heeft echt heel sterk hetzelfd oog, wat nu in de loop van de tijd steeds beter zichtbaar wordt <3

Wat gek trouwens, dat nog niemand heeft gevraagd of er nog foto's zijn voor pagina 2 :+

Moeten we daar nog steeds om vragen dan? Ik dacht dat het inmiddels wel duidelijk was dat er nooit genoeg foto's zijn van deze knappe man! ;)

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:41

Hij is perfect <3

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:59

Whow <3 . Maar met zo'n knappe moeder, kon je er bijna op rekenen natuurlijk :-)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 20:13

[***] schreef:
Ik durfde niet, want ik voel me nu al zo'n stalker .. en het helpt ook niet dat ik nu weer vlak na jou reageer :o _O-

Hahahaha, nee _O-

Irene2 schreef:
Wil je stoppen dit droompaard op bokt te zetten? :') Ik ben zooo verliefd <3 :') /3

Ok, ik zal nooit meer foto's plaatsen.

Of toch wel! :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kijkenvergelijk
2 dagen:
Afbeelding
en 10 dagen:
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:44

Zijn koppie wordt al breder. :)

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:12

Haha, Fiore haar innerlijke haflinger komt naar buiten op de laatste foto van hen samen :')
Typische blik die een haflinger op de manege altijd geeft :+

yvettt02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:16

Wanneer kan ik hem komen ophalen :wow: Wat een enorm knap veulen <3 <3 Ik wordt zo hebberig van al die leuke veulens op bokt :=

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 08:47

Yeahh weer uitgelicht ik vind dat elk topic van hem in uitgelicht moet *\o/*

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:16

Wat een prachtkereltje! <3 en hoe snel ze dan veranderen hè, heel bijzonder! En Fi ziet eruit als een trotse mama :j

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-17 12:54

Supertof dat we weer in Uitgelicht staan! *\o/*

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 15:01

OMG wat is hij toch geweldig knap! <3 Ik las het hier net ook al een keertje ergens. Ik heb alle 4 jouw veulens gevolgd.. Maar ik moet ook zeggen dat ik heb samen met Ti toch echt de aller knapste vind.. <3

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 15:03

Knap topic weer! Jij bezit een fokkerstalent! Ik ben benieuwd hoe deze gaat uitgroeien en hopelijk vind je voor hem een tophuisje! Daarnaast kijk ik al uit naar het volgende veulen :D

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 16:00

Toch fijn dat hij een vlek op zn kop heeft := mannetje!

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 16:03

Foto 5 van pagina 1 <3