Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SayaJones schreef:Het blijft bizar, en hengst, en vos en 4x wit.
Wat hebben we daar een zoektocht voor gehad voor MIJ, zodat ik er zo eentje kon kweken.
Volgens mij zijn de zaadcelletjes geswitcht![]()
Ik ben super blij voor je, prachtig snoetje heeft ie![]()
![]()
En alles komt gewoon goed met hem zodat jij en Fi er lekker van kunnen genieten.
Gefeliciteerd liefste Dandelion, met MIJN droom![]()
![]()
![]()
Fotsy schreef:Had jij niet geroepen om een vosse hengst?krijg ik nu dan ook zo eentje
xsensibel schreef:Dacht al dat het jou paarden waren daar, herkende ze van bokt! (: Ik sta op een stal het spoor over haha!
Mondy schreef:Wat is het toch een lekker kereltje om te zien![]()
En als je die 2e foto bij zijn verkoop advertentie zet is ie zo weg... wie valt daar nou niet voor
djuulsie schreef:Wat een knappe kerel! Echt een vechtertje![]()
Super bijzonder om er weer (bijna) bij te mogen zijn. Je meisje heeft het onwijs goed gedaan. Weer wat mooie verhalen voor later erbij![]()
Goed om te lezen dat hij geen melk meer uit zijn neusje heeft gehad! Het wordt een topper
Ketaki schreef:die wil je toch helemaal niet verkopen, die moet je lekker zelf houden.![]()
![]()
Sammyoo schreef:Wat een hartstikke leuk ding Cynthia. De kleur vind ik echt fantastisch, vos met hoge witte benen en brede bles, mooier worden ze niet gemaakt!
Geniet er van!
mooney schreef:Als kleurgenetica fan mag je het natuurlijk bijna niet zeggen, maar zo'n rooie vos met veel wit blijft toch echt genieten hoor. Hij kijkt ook lekker wijs uit zijn ogen zeg!