Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nissima schreef:Gefeliciteerd!Een knappe meid is het zeker. Grappig dat ze een heel andere blik heeft dan Fiore had als veulen (en misschien nog wel heeft?).
pretty schreef:Volgend streven?? Nog een Gouden Boktveulen volgend jaar misschien?
Cynthia82 schreef:Bedankt allemaal voor de felicitaties! Super leuk!Nissima schreef:Gefeliciteerd!Een knappe meid is het zeker. Grappig dat ze een heel andere blik heeft dan Fiore had als veulen (en misschien nog wel heeft?).
Fiore is heel erg veranderd het afgelopen jaar en heeft ook een veel zachtere blik gekregen. Maar Vie heeft echt de oogjes van haar broer.
De vdrie baby's op een rij:
[ [url=m/XIKqVO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooney, Alja en Char_lotte, jullie motivatie was een vermelding dubbel en dwars waard, zo lief
En Alja, helaas weet ik dat maar al te goed, maar daardoor geniet ik sindsdien wel extra van wat ik heb.pretty schreef:Volgend streven?? Nog een Gouden Boktveulen volgend jaar misschien?
Daar gaan we zeker weer voor!(al is het maar qua kleur
)
M_D_H, zulke dingen moet je niet zeggen tegen mij.. ik weer 38 pagina's doorspitten naar jouw stem, om te kijken wat je erbij hebt geschreven
En ja, volgend jaar proberen we het nog een keer!