Alpha groeit lekker door (3 maanden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 11:50

Ik denk dat de 3e premie is omdat het een vrij simpel veulen is. Niet negatief bedoelt hoor hou me ten goede. Het is gewoon een leuke en goed gelukte fries maar 1 zoals vele. Bij de 1e premie veulens zitten echt de WOW factoren met bizarre gangen en een 3e premie is daarom helemaal niet slecht voor een eerste probeersel.

Hij is superknap en eerlijk is eerlijk, maakt die premie voor jou uit? Je bent toch helemaal weg van deze kanjer!

Je gaat hem houden als ik het goed begrijp? Leuk zeg ik heb mijn friese veulen ok al sinds haar geboorte in handen gehad. Maak jij je borst maar nat. :P

Jillsil

Re: Alpha groeit lekker door (3 maanden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 12:17

Prachtige paarden, allebei. En ach zo'n premie is leuk om erbij te hebben. Maar een paard met een goed en eerlijk karakter die bruikbaar is, daar kan geen premie tegenop. Geniet ervan!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-16 12:24

Wss krijg hij geen last van die tand. We hebben hier wel eens eerder een kleintje op stal gehad, die een tand mistte maar die had gelukkig ook nergens last van.

We hadden de derde premie vooral verwacht vanwege zijn leeftijd. Hij was 9 weken tijdens de keuring en daarmee veruit de jongste. De andere waren allemaal al rond de 4 maanden. Jonge veulens mogen mee doen, maar zijn natuurlijk nog lang niet zo uitgesproken als de oudere. Die laten idd al veel meer zien qua bewegingen. Alpha is een net en correct gebouwd veulen, maar laat qua beweging nog geen echte show zien ;).

Maar ach het maakt ons inderdaad toch niets uit, want hij mag hier gewoon een grote stoere jongen worden :D. Tegen de tijd dat ik echt met hem aan het werk kan is Klasien 16/17 jaar, dan kan zij het wat rustiger aan gaan doen en kan ik me energie in Alpha stoppen :).

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 19:30

Wat een vreselijk leuk mannetje <3 <3
Ben benieuwd hoe die gaat uitgroeien!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 13:36

Vandaag heeft Alpha weer lekker met zijn JollyBall gespeeld.. toch nog wel een beetje lasti :')

Kan me al helemaal niet meer voorstellen dat hij 3 maanden geleden zo klein was :+ . Op dit filmpje was hij nog geen dag oud.

Mint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:52

Oh wauw! wat een ontzettend leuk veulen!