Heerlijk topic wederom van jou! Normaal ben ik een stille meelezer maar nu moest ik even mijn complimenten geven erover!
Bedankt! Haha, en dan zijn de meeste foto's nog met mijn niet zo goede camera gemaakt. Mijn goede ligt nog bij de reparateur.Hij heeft inderdaad Kim's lippen. En blik!Maar hij is gevoeliger, zoals zijn vader. Hij heeft zo'n kusbaar snoetje! En hij komt ook gelijk als ik hem roep en begint ook al door te krijgen dat zijn naam [naam] is.
Oo,wat een prachtige foto's weer en wat heerlijk geschreven. Op zo'n schrijfstijl kan ik echt jaloers worden.
We hadden ook bizonhoorntjes voor [naam] besteld, maar die zijn niet op tijd aan gekomen. Faruba, haha, dankje.
Hij is zo leuk Nou zullen jullie straks ook toe moeten geven aan een leuke shet, dan kan die Beer's baby-halsters om
Bedankt! Valeriej, graag gedaan. Melody7, hahaha, wie weet! Babootje, die wil je toch spontaan een kusje op z'n spekbekkie geven.
Hi, hi een indianen outfit.... dat vraagt om een leuk filmpje met fragmenten eronder van het liedje Grote Beer van het coctail trio Groet Karin.