heerlijk he dat knuffelen, mijn halve Rocky kan dat ook zo goed geniet ervan.
Mischa
Geplaatst: 30-05-16 08:57
Wat een knap stel zeg! Mooie kleur hebben ze ook Misschien een rare vraag, maar kan het geen kwaad dat de bevalling op het zand gebeurde? Krijgt de moeder dan niet veel zand binnen bij het likken van het veulen? Vast niet hoor want zo te zien gaat alles heel goed met ze, maar vroeg het me zo af.
Ik stond met een handdoek stand-by om het zand er af te vegen, dus dat viel wel mee. Voordeel van de zandpaddock was dat het veulen veel meer grip had om overeind te komen, op stal glijden ze toch sneller uit (zeker omdat het strooisel meestal zeiknat is van het vruchtwater), stoten ze hun hoofd tegen de stalwand, etc.
Dais_
Geplaatst: 30-05-16 14:47
Wat een service dat je bestelling zo netjes optijd en volledig naar wens is afgeleverd
Ik klikte je topic aan bij uitgelicht omdat ik mijn paard op jouw paard vond lijken en als ik me niet vergis heb jij eens een soortgelijke reactie op een topic van mij geplaatst
Veel geluk met de kleine, heel benieuwd naar hoe ze uitgroeit!
Wat een knapperd heb je er bij gekregen! Veel geluk!
swartbeessie
Geplaatst: 30-05-16 21:49
Zoals ik al zei, ik ben verliefd... Zo grappig ook, hoe d'Amour als mama anders uit haar oogjes lijkt te kijken... Genieten, je hebt prachtige paardjes!
Hilli
Geplaatst: 31-05-16 09:23
@Mischa: ik vermoed dat de hoeveelheid zand die een paard binnenkrijgt uit buitenwater/plassen, hooi en gras veel groter is dan bij het drooglikken van een veulen. Ik zou me er dus als eigenaar niet heel druk om maken.