Ohhhh wat een beauties! Die prachtige witte wimpers en roze neusjes! Maar mijn favoriet is toch echt Shylar, goodness wat is die knap zeg!! Dat is toch wel een voorbeeld van wat ik over een jaar hoop aan te schaffen, alleen dan de grote versie ervan haha! Kan me alleen maar voorstellen hoe mooi ze zijn als ze eenmaal groot zijn
Tinkers an sich zijn al echt prachtig, maar als ze dan ook nog zulke kleurtjes hebben hmm Wat zijn eigenlijk je plannen met ze, zijn ze alle drie voor de verkoop?
chimello
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-16 16:35
Dankjewel!
Ze staan alle drie te koop Cella en Caleb worden momenteel aangeboden op de Amerikaanse markt. Maar Shylar wordt hier te koop gezet, er moeten eigenlijk wel nodig haren getrokken worden van hem. Hij moet nog voor cream getest worden
Knappe veulies hoor! Jullie hebben dus (nog) geen nakomelingen van Bones? Op de website staat bij de veulens hun pagina's trouwens een klein "foutje". Stamboom Caleb staat Cella op en stamboom Shylar staat Chazie op.
Klopt ja, Caleb wist ik Shylar was me nog niet opgevallen, bedankt
Sansa is van Bones en hij heeft van de fokker nog een aantal mooie veulens gegeven. Ik weet helaas niet waar ze naartoe verkocht zijn omdat ik bewust geen contact heb met de vorige eigenaar. Hij heeft hier al een eigen merrie gedekt dit jaar weer