Buitensteken was overigens wel wat spannend zo de eerste keer Halstertje aankrijgen was een ware opdracht en uiteraard vond Evita het niet fijn dat we haar kleine zo zaten te dissen maar 't is gelukt. Straks mogen ze weer binnen en gaat de halster af. Hopelijk krijg ik hem morgen weer aan...
Gefeliciteerd,met dit wit spookje.gelukkig donker staartje en hengst.anders heb je zo,n gele pis staart als je pech hebt.maar gelukkig heeft moeder natuur een zwart staartje gegeven.succes met hem
Aah wat eeen heel liefff en leuk en super mooi veulen
SofieHavan
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-16 21:47
Video van het buitensteken van Qui-que-bou. Effe kantlijn, hij is mijn eerste veulen, ik heb geen ervaring. Ik heb de merrie vast, mijn vriendin het veulen, ook zij heeft geen ervaring. Dus wij hebben gewoon gedacht wat goed was. T plan was om, als we op de weide waren, even rond te gaan (aan de draad) zodat het veulen zou weten dat er afrastering was en hij niet in de draad zou hangen. Maar ik was effe de andere paarden vergeten en k vreesde dat Evita zou beginnen gek doen als de anderen zouden rondcrossen, dus halverwege besloten om Evita toch los te laten... Helaas bleef het veulen naar ons toe lopen en voelde ik me effe "ingesloten". Ons mama (die filmt), is trouwens bang van paarden, dus toen Evita naar haar liep, liep zij ook zo snel mogelijk weg
Dus ja we zijn sukkeltjes Binnensteken ging ook nogal sukkelachtig omdat Kiekeboe niet van de weide durfde (brugje heeft andere kleur (= aarde, bruin)). Maar eenmaal aan de gang ging het wel hoor
Laatst bijgewerkt door SofieHavan op 14-04-16 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ooh Sofie, hij is fantasssstisch!!!! Net zoals de foto's trouwens! Echt prachtig! Ik benzo blij voor jou dat ie der eindelijk is en dat alles zo vlot is verlopen! Hopelijk groeit ie flink uit tot een superleuk sportpaard! Ik ben al benieuwd!