Ja ze staan overdag allemaal samen nu. Hij wil graag spelen met Chexy, maar Crome vind dat nog steeds niet echt oké.. En hijzelf vind het ook nog wel spannend :p
Ja hij echt écht wel rood, en ook zo'n glimworm zoals zijn mama
Hihi wat een scheet! Eigenwijs bekkie, met lekkere lange onhandige benen! Hij heeft nu al een prachtige bouw Wat is dat andere veulen ook prachtig zeg!
Stoer veulen ik hoop alleen voor hem dat hij gauw ontzag voor het draad krijg. Mooi is hij hoor, ik hou wel van vossen. Leuk dat ze bij meerdere staan.
Hij begint de draad nu wel te kennen, maar hij schiet nog steeds alle kanten op als hij bang is, zou dan zich gewoon vastlopen in de draad.. Ik hoop dat hij wat gaat kalmeren als hij met Chexy optrekt en zich realiseert dat alles echt niet zo eng is..
Hij is echt al wel gespierd ja, je ziet natuurlijk het verschil met Chexy nog goed, maar die is dan ook bijna een maand ouder.. Tankje gaat volgens mij nog veel breder worden, hij heeft nu al veel meer front.
Nu is het nog wachten op nummer 3.. Hopelijk nog een weekje ofzo en ze hebben er nog een speelkameraadje bij
Oh wauw wat een knapperd! Als ik ooit nog geld heb voor een groot paard dan wordt het precies zo een Knap aansprekend koppie, vos en quarter met heerlijke gespierde billen