Hij is enorm sjiek! En die aftekeningen vind ik wel gaaf,een bles krimpt ook wel naarmate ze ouder worden. Zo ken ik een paard wat bij geboorte een grote druipkol had,nu is ze 7 jaar en bijna niks meer te zien van haar druipkol.
miszeva
Geplaatst: 26-08-15 08:41
hihi super lief!!
madelein
Geplaatst: 26-08-15 12:07
Wat een heerlijk dier, vooral die Bambi foto is super!
Aaah gefeliciteerd, geweldig leuk ventje! Ik hou wel van dat wit haha, maar blij voor jou dat hij nog zal schimmelen. Ben erg benieuwd hoe hij verder opdroogt!
Toushie
Geplaatst: 26-08-15 13:51
Wat een knapperd. Eerlijk gezegd vin ik het jammer dat het een schimmel word , vind hem erg mooi getekend juist
Fritser
Geplaatst: 26-08-15 15:15
Wordt het een schimmeltje joh? Ik wist niet dat een vos uiteindelijk ook naar schimmel kon gaan. Persoonlijk vind ik die brede bles en die hoge witte benen echt ontzettend gaaf! Jammer dat het weg gaat vind ik, wat een beauty
Prachtig veulen met hele mooie aftekeningen. Ik vind het juist weer jammer dat hij een schimmel word, ik vind deze kleur en aftekeningen veel aansprekender
Denisejazz
Geplaatst: 26-08-15 23:57
Wat een knap veulen, vind het bijna jammer dat hij een schimmeltje word, vind deze aftekeningen erg leuk bij hem staan
Toch grappig, dat de meeste hier zijn aftekeningen juist wel leuk vinden, moet zeggen dat ik er inmiddels een beetje aan begin te wennen Al ben ik ook erg blij dat ik de eerste witte haren inmiddels gezien heb