Dat schimmeltje is zijn maatje wel he, schattig duo
En je oma is gewoon supercool, gewoon hup de weide in. En idd, zulke momenten zijn onbetaalbaar. Mijn opa was gek op paarden en het was zijn droom om achter het huis een paardje te zien huppelen, maar hij heeft Falco zelfs nooit kunnen ontmoeten... Wij hebben alleen zijn droom kunnen waarmaken.
Jaa lieve Ilya! wat ziet hij er goed uit zeg! Toen je postte dat hij naar de opfok zou gaan vond ik dat heel jammer (minder updates ) maar hij heeft het daar heel fijn zo te zien!
Wat leuk dat je nog steeds daar bent. Je vakantie rond Ilya gepland, haha. Hij kleurt mooi door!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-15 12:36
Ja we zijn samen van maandag tot vrijdag op 40 min afstand van ilya
Iedereen bedankt! Ik mis hem ook heel erg maar hij heeft het geweldig.
Fotsy
Geplaatst: 22-07-15 18:50
Leuk dat hij zo makkelijk is met de andere paarden en met iedereen overeenkomt, zacht karakter. Ik geloof dat je hem mist, ik ook maar het gaat hem goed daar en hij zal er nog sterker van worden. En 1 troost, hij is en blijft toch lekker van jou alleen
Super dat oma gewoon tussen de paarden staat, klinkt als een heerlijke vakantie en Ilya ziet er heel happy uit met zn vriendjes! Geniet er nog even van!
Snollygoster
Geplaatst: 22-07-15 23:42
Ah, hier krijg ik spontaan een glimlach van!
FD_horses
Geplaatst: 23-07-15 00:03
Wauw, respect, ik wou dat mijn oma('s) dat ooit gedaan hadden.. Mooi ook dat er foto's van zijn