Gefeliciteerd! Wat een prachtmannetje zeg! Ben erg benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet, hihi. En wat lijkt hij inderdaad veel op z'n mam, leuk!!
Myrthee_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-15 17:18
Bedankt allemaal
Euforie schreef:
Knappe halfbroer van Cookie. Ga je naar de keuring?
Wij gaan naar de NRPS keuring in Ter Aar op 10 juli
Hij is zo leuk
En voor de fans van mama, ik kan niet wachten tot ze er weer zo uit ziet:
Mooi koppie zit erop. En wat leuk die kol en die sneb!
Myrthee_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-15 22:51
Fotsy schreef:
gelijk hoe, hij is en blijft prachtig, hij is echt heel goed gelukt.
Hoop dat hij de carrière van clown niet te ernstig neemt
Ik ben bang van wel. Mama en baby staan bij de koeien in de wei. Daar staat ook een stier bij. Laat meneer nou net naar de stier bokken en springen om vervolgens de stier weg te jagen en snel de andere kant op te rennen. Dat vond ik iets minder grappig , ben blij dat we een brave stier hebben
Dankjulliewel allemaal! Ik ben nog steeds in de wolken. Mama en baby doen het super. De kleine weet al dat hij rustig op me af moet komen en niet mag bijten. Halster is wel nog eng om om te doen. Als 'ie eenmaal om is er natuurlijk niks aan. Hij is helemaal gek op de shetlanders naast hun wei. Meneer is ook al plannetjes aan het bedenken om over het hek heen te springen.. oeps.
Echte stoere mannen eten uiteraard ook al slobber mee met hun mama
Wat een leukerd is het! Volgens mij een erg leuk boefje, haha
Myrthee_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-15 20:01
Manon, zodra ik vakantie heb (over 2 weken) ben je welkom hoor!
JCDJK, Ik denk dat 'ie dat toch van z'n moeder heeft geerft. Waar Liberty een heel lief, rustig en vriendelijk paard is, is het ook het minst werkwillige paard dat ik ken.
Hier kwam ik met een hoofdstel de wei in lopen. Ik denk dat het duidelijk is dat ze geen zin had..