wauw wat is ze toch mooi geworden! ik heb je hele topic gevolgd en wat zijn jullie ver gekomen!!
Imre
Geplaatst: 04-06-15 13:49
Oooh die is wel heel goed gelukt!
roucha1
Geplaatst: 04-06-15 15:58
Ik heb je andere topic ook gevolgd. Wat is una toch een knapperd! maar fortuna is ook zeker een leukerd!
Martie
Geplaatst: 04-06-15 16:34
Wat staat Una erg innig tevreden bij, ontroerend als je nagaat hoe het begonnen is! En ze heeft inderdaad wel een erg knappe dochter afgeleverd, kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar nummer twee
Wat een leuk veulen en een mooie mama! Mijn pony heeft ooit een veulen gekregen en nu mams helaas artrose heeft, is het heel bijzonder om op de inmiddels 12 jarige dochter te kunnen rijden, die van mijn vriendin is
Ja, ik kan er zo bij, geen probleem. Eigenlijk vanaf het eerste moment al. Zowel buiten als op stal. Het veulen is zoals Una had moeten zijn, als ze goed zou zijn ingeprent denk ik. Heel vriendelijk en mensgericht. Tis zo'n leuk en vrolijk diertje, ik word er helemaal blij van als ik ernaar kijk.
Voor Una is het ook erg goed geweest, haar veulentje verteld haar nu dat eigenlijk alle mensen heel gezellig en aardig zijn!