Welsh hengstje veulentje maxie laat zich zien!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Re: Welsh hengstje veulentje maxie laat zich zien!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:42

Schimmel toont volgens kenners hier op bokt niet op Cremello, ik ben me er ook al over gaan inlezen aangezien ik het raar vond dat 2 veulens van dezelfde hengst met zo'n brilletje werden geboren.

Desalniettemin, hij is prachtig! Schimmel of geen schimmel, je hebt een erg leuk veulen rondlopen :D !

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:43

Nou dan zal dat het wel niet worden :D Ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien! Mams heeft ook een leuk kleurtje.

Ine23 schreef:
Schimmel toont volgens kenners hier op bokt niet op Cremello, ik ben me er ook al over gaan inlezen aangezien ik het raar vond dat 2 veulens van dezelfde hengst met zo'n brilletje werden geboren.

Desalniettemin, hij is prachtig! Schimmel of geen schimmel, je hebt een erg leuk veulen rondlopen :D !

Ik heb volgens mij ook nog nooit een cremello geboren schimmel gezien... wist niet dat er nog een met een brilletje was geboren. Zou wel interessant zijn mocht hij toch schimmel zijn.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:45

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-15 11:47

ik vind het behoorlijk ingewikkeld hoor al die kleuren haha zal het zonde vinden als die schimmel word vind zijn bles zo onwijs gaaf :D
maar hij is leuk genoeg dus hij blijft toch mooi als opvolger van ome werner over een paar jaar haha :D
en de merrie heeft een heel bijzonder kleurtje die verkleurt volgens mij per maand wel een keer ze is het ene moment super donker en de andere heel licht echt heel mooi daarom vielen we 3 jaar geleden op de Zuidlaarder markt ook op haar als veulentje al een bijzonder kleurtje :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:49

Wat een leuke Bungie nakomeling zeg! Klein, brutaal en veel eigendunk volgens mij :D

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-15 11:51

EngeltjeS schreef:
Wat een leuke Bungie nakomeling zeg! Klein, brutaal en veel eigendunk volgens mij :D

haha ja dit is echt de perfecte omschrijving van Maxie vooral die eigendunk nu al haha

mxren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:13

Wat lief! Dat hoofdje <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 15:33

Wat een leukerd!

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 20:46

Aaah dotje <3 wat een gave merrie ook!