Hij is ontzettend gaaf, Neon! Die heeft ze weer goed afgebakken! MarijeR had vorig jaar ook een veulen met de naam Fast 'n Furious
suffie
Geplaatst: 10-05-15 22:15
Wat een gaaf veulen Dat stippie zit inderdaad mooi in z'n kruin verstopt, daar herken je hem altijd aan. Beste lange benen en al mooi bevleesd.
Ben jij niet aan een bepaalde beginletter verbonden, omdat de meeste hengsten met de D moeten beginnen als ze afstammen van een "Don ..... Du Bois" hengst. Wel een geweldige naam trouwens.
OH! Wat een mooie spikkel! En hi die naam, prima als hij hem deels eer aan gaat doen, als hij het maar niet gaat overdrijven.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-15 22:24
Ik zie inderdaad dat MarijeR eerder ook een veulen had met deze naam. Heb al jaren een lijst met namen met die 'n ertussen, omdat ik de laatste jaren al mijn veulens zo'n naam gegeven had. Had mijn lijstje erbij gepakt, en mijn man en ik hebben samen gekozen welke naam het beste bij hem zou passen.
Suffie, veulen gaat ingeschreven worden bij de NAS, en daar ben ik niet aan een beginletter gebonden. Gelukkig maar, want alles begint met mijn stalnaam.
Cynthia, wellicht dat hij nog iets gaat doorkleuren naar nog meer panterbont, maar appaloosa's zijn toverballen en moeilijk te voorspellen.
Warboel, leuk he, met die honden. Ze zijn altijd zo lief met de veulens. Eentje ligt er het liefst de hele dag bij, en als ze op stal staan de hele dag voor de stal. Ze zijn er moeilijk van weg te houden, echte paardenhondjes. De veulens worden zo wel direct hondmak.
Jeetje wat een gaaf dier! Ik ben super benieuwd hoe hij over een paar weekjes eruitziet! Vind hem ook heel rood, als je niet beter wist zou je zeggen dat ie vos is
Tjee, totaal niet in de gaten gehad dat Neon drachtig was... 't is wat he, de laatste dracht dagen zonder samen berichtjes over en weer te kunnen sturen Mira zegt tegen Neon: GEFELICITEERD!!
yvanna
Geplaatst: 11-05-15 19:20
prachtig veulen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-15 21:37
Leo, je bent welkom hoor!
Een overzichtstopic, nooit aan gedacht want alle veulens staan in mijn profiel, maar misschien wel een goed idee. Toevallig net de amazone van veulen nummer 2 gesproken, het is wel eens leuk om ze onder elkaar te zetten met ook foto's van als ze volwassen zijn.
KMD, het was inderdaad wel vreemd, de laatste dagen zonder de berichtjes over en weer. Neon zegt tegen Mira: dankjewel! Ik ben trots op mijn zoon!
Prrrr, bewegingsfoto's??? U vraagt, wij draaien. Hij heet alleen niet voor niets Fast 'n Furious.