Wat een enorm leuk veulen zeg, en met een prachtige mama ook! Benieuwd hoe die uitgroeit. Heel veel plezier met genieten van zo'n heerlijk opgroeiend ding
Knappie en wat is ze heerlijk braaf! Ik kijk uit naar jullie nieuwe foto topic.
Fotsy
Geplaatst: 15-05-15 22:57
mijn excuses dat ik nog niet gereageerd heb , ik heb blijkbaar alles gelezen via phone en vergeten stipje aanduiden.
Maar nu ik er toch ben, wat een leuke knappe meid geworden, en inderdaad haar maantjes, leuk moest ze flaxen hebben, en grote stelten amai. Weet je nu al zeker welke beentjes wit zijn?
Je hoeft je toch niet te verontschuldigen Fotsy, wel bedankt voor je lieve reactie . De beentjes blijven nog steeds een verrassing, al blijf ik nog steeds hetzelfde ervan denken ( 1/2 witbeen en 3 witte voeten). Volgens mij is ze mooi aan de maat voor haar leeftijd, ik zal binnenkort eens gaan meten . Ik vind het heerlijk met die kleine erbij, brengt een hoop plezier en vrolijkheid met zich mee en ik moet me inhouden om Wainonia niet weer te laten dekken dit jaar. Dat ga ik niet doen, want ik wil ook dolgraag weer verder met haar in de sport, maar ik sluit niks uit voor de toekomst
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-15 14:37
Nog even 2 kiekjes van Veronia's manen van vandaag, misschien kunnen de kenners er al iets meer van zien. Ik zie echt witblond haar
Fotsy
Geplaatst: 16-05-15 21:11
Wow lijkt echt blond hoor mooi. Aan Lily zie ik al twee zwarte hoeven verschijnen vooraan en twee witte achteraan dus ik vermoed dat ze daar wat wit zal hebben alhoewel ik het niet zie. Heeft veronia vier witte hoefjes?