Niet veel foto's kunnen maken, mijn telefoon doet erg moeilijk -.-' dus mijn vriend maar wat foto's laten maken. Macho doet het echt heel goed, hij komt uit zichzelf al steeds dichterbij, zo leuk om te zien hoe hij steeds nieuwsgieriger wordt.
Macho word al echt een flink ventje, hij is ook al echt lekker aan het klieren bij de dames, Mini en Vlekkie worden constant in de staart, vacht en benen gebeten -.-' ook mijn schoenen zijn niet veilig, zat ie ook al lekker aan te knabbelen, hij vond mijn telefoon ook erg interessant, steekt zo zijn neus in de camera.
Ja gaaf he, hij is zo leuk aan het worden qua karakter nu, laat nu steeds meer zien.
Manda
Geplaatst: 03-05-15 00:47
Mijn veulentje is nog niet zo mak hihi, maar Pjotr zelf is ook een gevoelig mannetje, die moet ook eerst vertrouwen krijgen in een persoon.
Scooby007
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-15 14:30
Vandaag weer wat foto's gemaakt van Macho. Hij word echt met de dag brutaler en ook nieuwsgieriger, heb hem vandaag heerlijk kunnen kriebelen, hij kwam helemaal zelf naar me toe. Hij wil nog wel graag alles tussen zijn tandjes nemen maar echt hard bijten doet ie niet. Hij rent ook al heerlijk mee door de wei als ik een stukje ga rennen met Vlekkie, wat kan hij hard rennen zeg.
Vandaag hebben we de 2 dames en Macho verhuist naar een ander weitje (wel gewoon op het zelfde terrein) Macho was dus ook meteen voor het eerst uit de wei gegaan waar hij in geboren is. Hij heeft vandaag ook voor de 2e keer een halstertje om gehad.
Net verplaatst, het gras is natuurlijk het aller belangrijkste, de rest maakt ze niet zo veel uit, al stond Vlekkie wel veel naar de koeien die op stal stonden te kijken.
En weer eens een halstertje om gedaan, je weet wat ze zeggen, echte mannen... dragen ook roze
Mama kan gelukkig ook weer vrolijk kijken
En als je pony in de weg staat ga je toch gewoon op de grond liggen om zo een foto eronderdoor te kunnen maken.
En tante Vlekkie heeft ook weer haar super mooie vliegennetje voor. Macho vind de water bak erg interessant en ook wel een beetje spannend, hij doet nog niet altijd zijn naam eer aan hihi.
Toen ze net verhuist waren schrok Macho ineens veel, hij schrok wanneer Vlekkie nieste en toen hij de staart van Vlekkie tegen zijn hoofd kreeg ( ) vooral ook van de geluiden die uit de koeien stal kwamen. Maar hij werd al snel rustig en heb hem nog even lekker kunnen kriebelen en knuffelen.