wat een schatje is het toch en nog mooi en lief, ken je gevoel van 'kan er geen genoeg van krijgen'
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-15 14:31
Haha ja, ik spam mijn facebook er ook zo ongeveer dagelijks mee vol. Ach, zolang er nog telkens 40plus likes op komen zijn ze het nog niet zat toch? En al waren ze dat wel, maakte me nog niks uit
Echt braaf ja sharon! Boven verwachting van beide. Zeker voor herhaling vatbaar zo
Dank je Kiki_K!
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 20:54
Vandaag voor het eerst over de weg gewandeld met moeder en dochter naar de grote wei. Het was helaas maar voor even (dikke zwarte wolken met inhoud hebben de pret bedorven), maar ik ben wel blij ermee hoe Veronia het deed! Het is zo'n 800 meter lopen over een klein weggetje en er stond een flinke loei wind. Op de heenweg was ze wel wat druk en onwennig maar op de terugweg zo mak als een lammetje. Prima eerste keer zo
Best apart eigenlijk.. Vroeger bij mijn ouders hadden we alleen maar vossen. Nu bij mezelf ben ik begonnen met 2 schimmels en wat is er uiteindelijk van gekomen? Juist ja.. weer alleen maar vossen . Ik heb er toch echt iets mee (of zij met mij natuurlijk)!
Dank jullie! Nee dit jaar niet, ik wil de moeder eerst weer in de sport uitbrengen. Misschien volgend jaar weer of anders het jaar daarna. Het fokken op zich is erg goed bevallen tot nu toe
Dank jullie wel. Ze heeft 1 half witbeen en volgens mij ook nog een paar witte voetjes maar ik ben niet helemaal zeker of ze drie witte voeten heeft of niet.