Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DeMolenhoek schreef:Dus, als ik het goed begrijp heb je 4 weken zitten waken om geen enkele bevalling te zien, enkel kletsnatte veulentjes die net geboren waren?
Ze doen het erom. Prachtige veulens!
Dat was in het kort het verhaal
En je wilt niet weten hoeveel tietenfoto's ik heb
!!! Superleuke reacties

Iris82 schreef:Ik vind het verhaal wel erg geniaal!
Hoe reageerde je vriendin toen je voor de 2e keer terugbelde?
Ohhh, ik had graag jullie gezichten willen zien!
Iedereen die het hoort vraagt of ik een grapje maak, maar het is echt gewoon zo gegaan, de mutsjes hebben gewoon netjes gewacht tot ik weg was

GJ9 schreef:Gefeliciteerd!
Stoere hengst en schattige merrie, prachtig getekend beiden.
Ik vind het hengstje mooi in verhouding, stoer front zit erop!
Ik kan me voorstellen dat mensen zijn hoofd wat lang vinden lijken, dat doet het ook op sommige foto's , maar de overall picture vond ik ook prima in verhouding. 
?
!!! De dames hebben het maar goed gedaan samen, doe het ze niet beter na
!! We voelen ons ook zeker rijk, het is echt allemaal volgens het boekje gegaan, toppers onze merries 
Cheytjuh schreef:Tendance schreef:Ze zijn allebei erg knap Chey! Lekker van genieten!
Zijn we zeker aan het doen![]()
Dank je Lisch![]()
![]()
Vanochtend de merries samen de weide op gedaan, draadje ertussen weg, ging supergoedDe babies mogen nog niet snuffelen aan elkaar maar met de tijd gaat dat vast goedkomen, genieten zo
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
! Beide moeders vinden het nog niet goed dat de veulens te dicht bij elkaar komen, maar verder gaat het supergoed, leuk om zo de vriendinnen samen met babies te zien genieten