Tuurlijk Blue is een C pony, Ilya een E. Over een paar weekjes steekt hij boven haar uit
Fotsy
Geplaatst: 21-03-15 21:35
vind zijn blik ook soms zo van 'hey, sexy lady' Wat groeit hij toch mooi uit en lijkt zich zo goed te voelen ook met Blueke, das heel leuk
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 21:43
Ja he, Ilya en Blue zijn best schattig samen. Soms ruziën, soms kloten en kroelen
Fotsy
Geplaatst: 21-03-15 21:48
Vind ze zo leuk samen, zie je die blik weer , hihihi zo grappig, alsof hij het zelf weet. Je ziet toch wel duidelijk dat Blueke echt volwassene aan het worden is.
Ilya is ook heel zelfverzekerd hoor valt me op, hij loopt als een koning en straalt echt trots uit, nog net geen arrogantie haha. Hij laat zich netjes corrigeren maar is ook best onverstoorbaar. Denk dat hij ook niet heel laag in rang zal zijn, net als zijn Alpha mams.
En Blue wordt inderdaad volwassen en steeds mooier in mijn ogen
Fotsy
Geplaatst: 21-03-15 21:56
Helemaal mee eens, Blueke is ook
Dat lijkt me goed voor als hij naar de opfok gaat, inderdaad een alpha die niet arrogant is en over dominant. Wat zou ik blij zijn moest mijn veulen bij hem komen te staan Best spannend als hij gaat, niet?
Ja wel spannend denk dat hij het wel leuk gaat vinden, beetje dollen en stoeien. Je beschrijft hem goed Ik vind het wel fijn dat hij luistert als ik (of Blue of Set) corrigeer maar dat hij er niet stilletjes van wordt Hij is nu echt groot en stoer en toch zo'n klein hartje, mijn 'veulentje'