Gefeliciteerd! Prachtig veulen met een prachtige moeder!
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-15 20:16
Dank jullie allen. Ik heb zelf opleidingsweekend en kan dus amper van hem genieten. Paul melde daarnet dat hij vanmiddag in de weide een super galop liet zien. Ik ben zo benieuwd. ... Hij is super dapper. Annisse ging even uit haar dak, hij kon haar echt niet bij houden maar raakte totaal niet in paniek. Top!!
Gefeliciteerd, wat een leukerd! Goed dat je naar je gevoel geluisterd hebt, en toch naar stal gegaan bent, ondanks dat iedereen zei het is te vroeg. Ze houden zich niet altijd aan de boekjes Dat zie je maar weer, bij ons dragen ze altijd kort en Aziza ineens lang en bij jou precies andersom.
Wat een prachtig mannetje! Ik ben heel benieuwd naar meer foto's
Annisse is toch ook echt een plaatje! Zo'n prachtig hoofd
Tjinta
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-15 18:48
Ponyparadijs, dit jaar krijgen we twee veulens en omdat we fokken om de Frederiksborger weer op de landkaart te krijgen gaan we nu er toch wat verkopen. Niet per definitie Kaika maar als er een geschikt baasje voor hem zich meldt dan staat hij te koop. Inmiddels staan er hier 8 Frederiksborgers op het erf, en we hebben maar 6 stallen
Vandaag was Judith van JuSt Pictures hier en samen zijn we de wei ingegaan om foto's te maken.
Ik ben heel benieuwd naar haar foto's maar hier vast een paar van de mijne. Kaika is een lekker ding. Vandaag verbaasde ik me over de enorm ruime stap. Echt whow en dat op die nog wankele pootjes. Ook de galop is reuze groot. Ik probeerde Annisse wat te poetsen en hij kwam toch even gluren wat ik daar aan het doen was. Lekker ding.