Awhh, wat een knapperd zeg!!! Ga maar lekker genieten! Knap ding! Ga je er ook mee naar een keuring eigenlijk?
Vandaag voor het eerst een halstertje aan naar buiten. Belle deed alsof dat heel gewoon was.Ondertussen een roze dekentje besteld ben erg benieuwd wat ze daarvan vind!
Wat een mooi meisje zeg, prachtige naam, zeker met de betekenis erachter, heel mooi bedacht!Geniet van je prachtige Belle
eldora1 schreef:Gefeliciteerd Is dit het eerste veulen van dit jaar hier op bokt?Volgens mij had MarijeR al een paar miniveulens lopen toch?
Kayleigh_ schreef:eldora1 schreef:Gefeliciteerd Is dit het eerste veulen van dit jaar hier op bokt?Volgens mij had MarijeR al een paar miniveulens lopen toch?Ja klopt die heb ik ook gevolgd!
love_western schreef:Woehoe uitgelicht Zo sta je enkele dagen terug met je hoog zwangere dame in uitgelicht en dan nu met baby! Leuk! Bedankt iedereen weer voor alle lieve en leuke reacties!
Wauw wat een fantastisch stel!!Ik ben verliefd op het hoofdje van je merrie en het veulen is natuurlijk geweldig!