Wat bijzonder zeg een muildier! Ik vind haar knap heeft een muildier nog kenmerkende karaktereigenschappen wat verschilt van een 'gewoon' paard?
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-15 15:24
amandananana veel ezeltrekjes als ik het goed begrijp maar Tika gedraagd zich tot nu toe als een gewoon pony veulen
shirley springen ze bij jou over de omheining en zo ja hoe los je dat op?
sanne1992
Geplaatst: 09-01-15 15:25
Wow, dat heb ik echt nog nooit gezien! wel ontzettend knap, maar inderdaad hoe hou je die dieren nog binnen de omheining.
Fenrir
Geplaatst: 09-01-15 15:35
Ze blijft echt zo leuk! Vooral foto's blijven plaatsen hoor!
Apple schreef:
Dat was precies onze opmerking ook na het zien van dat filmpje, hoe moet je zo'n dier binnen een omheining houden
Dat is ook exact waar het uit ontstaan is, het springen over omheiningen. Tijdens de coon hunts (jacht op wasberen) kwamen de jagers wel vaker omheiningen tegen, meestal van draad. Jas of een ander kledingstuk eroverheen leggen en hoppa, muildier erover laten hupsen. Later zijn daar wedstrijden uit ontstaan.
Sicayes
Geplaatst: 09-01-15 15:41
Ze kijkt echt precies hetzelfde uit d'r ogen zoals mijn verzorgpaard. Het eeuwige 'wie, ik? ik ben lief en onschuldig, ik ben nooit stout. '
Superleuk dier
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 09-01-15 17:13
Wat een lieffie!
Laatst bijgewerkt door Arc_En_Ciel op 09-01-15 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een dotje is ze! Op sommige foto's is het net een veulen met ietsje groter uitgevallen oren, op andere foto's zie je toch echt dat het een muildier is. Wat grappig! Ik ben benieuwd hoe ze gaat uitgroeien, ik ben fan
Mag ik vragen waarom je voor een muildier hebt gekozen en niet een "normaal" paard. Niet dat ze niet leuk is hoor maar gewoon nieuwschierig
meremeer
Geplaatst: 09-01-15 23:01
Ohh wat een mooierd en wat een schattige snoet heeft ze, snap dat je meteen verliefd werd Ben je nog van plan, mocht ze groot genoeg uitpakken, ermee te gaan rijden? Of liggen alle plannen nog open, vindt muildieren altijd wel prachtige dieren waar je van alles mee kunt
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-15 23:14
Iedereen bedankt voor alle lieve reacties!
anke ik ben al weg van muildieren toen ik tig jaren geleden eentje zag bij het oude paarden rusthuis in Soest Een aantal jaren geleden hebben we geprobeerd ons Atje te laten dekken door een ezelhengst maar de hengst was doodsbang terwijl ons Lotte maar wat graag wilde Toen ik deze dame tegen kwam op internet, moest ik gewoon gaan kijken.
meremeer rijden zou ontzettend leuk zijn maar voor de kar kan ook, we wachten gewoon af hoe ze uitgroeid