Zie graag meer foto's van hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

PeeWij schreef:Dit is een volwaardig stamboekdier, welke correct geregistreerd is door de WPCV (officieel erkend stamboek door pve en het moederstamboek WPCS) Deze is geregistreerd als Welsh Part Bred. Hiervoor komen alle kruisingen voor in aanmerking met minimaal 25% welshbloed. Kunnen gewoon ter keuring komen bij ieder Welsh stamboek ter wereld. Nog sterker en zijn zelfs rubrieken voor deze sectie op de Royal Welsh Show in Wales. Rowan super. Gefeliciteerd zie je graag op de wpcv show in houten in april
Cassidy schreef:PeeWij schreef:Dit is een volwaardig stamboekdier, welke correct geregistreerd is door de WPCV (officieel erkend stamboek door pve en het moederstamboek WPCS) Deze is geregistreerd als Welsh Part Bred. Hiervoor komen alle kruisingen voor in aanmerking met minimaal 25% welshbloed. Kunnen gewoon ter keuring komen bij ieder Welsh stamboek ter wereld. Nog sterker en zijn zelfs rubrieken voor deze sectie op de Royal Welsh Show in Wales. Rowan super. Gefeliciteerd zie je graag op de wpcv show in houten in april
Een foto van een paspoort is daar echter geen bewijs van.

Dustinlover schreef:Cassidy, volgens mij heb jij geen kaas gegeten van paarden fokken met papier als ik het zo lees.
Thnx Ils, ik heb inderdaad wat ik wilde en waar ik recht op had.
Stef: Rum kon niet nmprs geregistreerd worden doordat hij niet onder de 1.06 blijft en dat was nog niet zo'n probleem geweest als ik niks op internet had gezet aangezien er daarom een stel bij het stamboek zijn gaan zeuren

Ayasha schreef:Daar vraag je toch echt zelf om TS. Nu de stamboeken af kraken die jou je zinnetje niet gaven is erg typerend.![]()
Maar goed. Proficiat.
Nmprs is ook uit kruisingen ontstaan.

Dustinlover schreef:Cassidy, kruisingen zeg je.. Partbred afdeling zegt genoeg denk ik of nietNmprs is ook uit kruisingen ontstaan.
Ayasha schreef:Wellicht als TS zelf niet zo enorm de aandacht trok wb de kruising dat anderen niet zo getriggerd zouden worden.
Als degene die hem graag willen volgen nu nog niet weten/kunnen onthouden dat ie Rum/ Rumour has it noemt is het wellicht tijd voor een bezoekje aan de neuroloog.
Dus echt, da's geen rocket science.

Cassidy schreef:Cemlys schreef:hoezo niet. Je kunt toch zelf de afstamming lezen en zien dat de vader 50% welsh is?
Een paspoort uitgevende organisatie gaat alles op het paspoort zetten wat jij als afstamming aangeeft. Dat is geen bewijs dat deze afstamming ook klopt of dat er een stamboekpapier aanwezig is.
Ayasha schreef:Dat als een naampje onthouden dusdanig veel moeite kost dat het je na bijna een half jaar nog niet lukt, er wellicht wat verbindingen niet gemaakt zijn of stuk aan't gaan zijn daarboven. Zelfs ik kan 'm onthouden en ik heb bewijs dat er het e.e.a stuk is gegaan.Dus echt, da's geen rocket science.

Denk dat de korte hals komt door de kruising an sich. (alsin; dikte van een "groot" paard en de "lengte" van de mini) maar uiteindelijk moet je toch kijken als ie drie is. Als ie er mee kan functioneren zal het ook een rotzorg zijn dat ie wat "kort en dik" is" kwa hals. Zo lopen er wel meer rond. Ik hoop alleen, doordat ze zo ver uit elkaar liggen, dat ie inderdaad de gulden middenweg gaat bewandelen.