Zonde van zo'n leuk veulen. Hoop dat de soep werkt.
Anoniem
Geplaatst: 15-10-14 13:36
Ik zou ook de mexicaanse bonen soep proberen.. Mosterdsoep zou ook nog kunnen!
Kun je de da niet bellen voor advies? Ziet er niet goed uit hoor.. Misschien doe je met sommige soepen zelfs meer kwaad dan goed.. Lijkt me namelijk een besmettelijke ziekte aangezien de rest van de kudde het ook lijkt te hebben...
Ik denk dat je hier toch meer hebt aan een Opkikker..
Fotsy
Geplaatst: 15-10-14 13:49
Gezien de ganse groep al lijders zijn, zou ik ze toch in quarantaine houden. Voor we het beseffen zitten onze viervoeters er allemaal mee. Soep lijkt me sowieso toch wat slapjes, rauwe eieren en dringend. Da weet waarschijnlijk ook geen raad, hulp van hogerhand inroepen
Nee nee nee. Deze reacties horen niet thuis op bokt. Het hoort zo:
Geen groentensoep geven voordat je het veulen hebt laten nakijken door de tandarts! Daarna de osteopaat langs laten komen om de rug na te checken. Zo snel mogelijk!!
En daarna direct aan de stevige groentesoep. Houdt er wel rekening mee dat het veulen niet zo veel hoeft te krijgen als de oudere paarden!
Wat een schattig veulen. Wel een serieus probleem.
Misschien is de vader van je veulen wel een ligfiets!!
Ik zou ff bloedje laten trekken om t zeker te weten. En idd PaulinBijoux, fysio, osteo, homeo, en nog wat logen en paten. Niks aan het toeval overlaten.
Fotsy
Geplaatst: 15-10-14 14:24
PP de goden Misschien is er niets aan te doen? zoals seabiscuit super klein renpaard, de beste van zijn tijd maar superlui, slapen, slapen en nog eens slapen
Doe in ieder geval maar geen pompoensoep, die heb ik tussen de middag op en daarna kon ik ook m'n ogen niet meer open houden.
Sssj
Geplaatst: 15-10-14 16:03
nine1987
Geplaatst: 15-10-14 16:04
[***] schreef:
Soep is toch juist slecht voor paarden?
+1 you just made my day hahahaha..
moyra
Geplaatst: 15-10-14 16:05
Wat nou soep Een flinke schop onder dr sodemieter is het enige juiste antwoord hier
Dit beest is niet ziek. .. die denkt dat ze ziek is en we weten allemaal wat er gebeurt als je dat de kop niet indrukt
mylittlejoy
Geplaatst: 15-10-14 16:05
Ja uhhh, net of wij vanaf de pc kunnen beoordelen welke soep er het beste is in dit geval. Niet aanmodderen, maar gewoon iemand vragen die ervoor gestudeerd heeft. Kortom: NU direct je DA bellen en vragen of en zo ja welke soep erin moet!