zijn kleurtje verandert nog wel maar de vraag is hoe precies je kan wel op google afbeeldingen zoeken op silver buckskin dan zie je veel voorbeelden, vaak zijn ze lichter dan Ilya nu. Hij wordt trouwens geen schimmel.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 21-09-14 08:22
Zijn veel varianten!! Ben benieuwd hoe hij bijkleurt! Dat maakt het extra leuk dat je hem in kleur ziet veranderen! Knap ventje hoor!
Hij is erg leuk! En wat een geluk met de kleur.... een mooi extraatje.
Tieneke
Geplaatst: 21-09-14 14:04
Knap manneke
Mousaka
Geplaatst: 21-09-14 14:18
Knapperd
Thesserd
Geplaatst: 21-09-14 19:27
Wat een knapperd Net even gegoogled, dit paardje leek als veulen qua kleur wel een beetje op Ilya haha. Totaal anders geworden! http://www.willowbendfarm.com/golden.html
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-14 20:10
die was wel lichter bij geboorte, heb er nog geen een zo rood gevonden! maar wel een goed voorbeeld.
Ik denk dat Ilya wel lichter en grijziger wordt, mooi
Ja daarom is het juist zo grappig! Mijn shet lijkt soms wel een hele donkere koffievos, zn ma is zwart of smokey en zn pa was een normale vos. Dus soms weet je het nooit met hoe het zich uit
Ben benieuwd of Ilya zo licht wordt of donkerder blijft
Prachtige foto's van Ilya's pappa! Zo zie je helemaal wel dat Ilya heel veel op mamma lijkt. Ben ook zo benieuwd, hoe hij verder gaat kleuren! Mijn veulie toendertijd zag er heel raar uit toen hij ging verkleuren. leek net of hij allemaal littekens op zijn benen had! https://farm1.staticflickr.com/46/10676 ... f7f3_z.jpg
xRiiannex
Geplaatst: 22-09-14 15:39
Bij 0:11 de knappe vader van Ylya:
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-14 15:42
leuk filmpje
Miran hij begint nu al, neus en oogleden verkleuren en op zijn benen allemaal rare 'krasjes' die geen krasjes zijn haha.
Ik vind Ilya qua koppie ook erg mams-achtig
Hij was weer zo lief vandaag
MirandaMalik
Geplaatst: 22-09-14 15:50
Op die foto was mijne ook al erg verkleurd. Als je ze dagelijks ziet valt het niet op, als je de foto's naast elkaar zet merk je pas hoe snel ze veranderen! Ja, ik vond gelijk zijn ogen al als mamma en hij heeft ook een fijn koppie, maar je zei al dat ze op latere leeftijd toch wat grover worden, dus ben benieuwd! Haha, straks vind je hengsten nog leuker dan merries!
Haha nee hoor ik ben nu al af en toe bang dat ik toch ooit een merrieveulen wil proberen te fokken
Op de foto uit de OP met Annika zie je wel dat zn snoetje verkleurt. Op de ligfoto met mij er achter zie je bij zijn achterhakken (hakken Miran, niet kogels ) de eerste strepen.
Haha, owh, zijn hakken en kogels niet hetzelfde? Ben wel benieuwd hoor, het beessie hierboven is ook mooi qua kleur, dan kun je ze mooi op kleur zetten, met Blue in het midden!