Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien en bleef ik in het oude topic hangen? Ik stalk hem zowat en toch over het hoofd gezien
Ow wacht, wat een ontzettend mooie foto's van dat geweldige lekkere kereltje! Ik wil hem ontvoeren (als hij volwassen is) En hem op alle merries van stal gooien
Leuk nieuwtje voor de Horse Event gangers, papa Sam's Dusty Shadow staat in de fokkerijwereld en verzorgt ook demo's met zijn baasje!
Hij heeft zich al goed uit gevouwen.denk niet dat hij schimmel is dat zou wel mooi zijn.succes met hem
troi schreef:Mooi hoor! Heb je ook tolt gespot bij hem? Dat zou zo gaaf zijn Ja hij lijkt in de overgangen en als hij mams wil bijhouden tolt te tonen en ook af en toe lateraal te stappen.
Hij was het wachten zeker waard Set gaat goed alleen nog steeds veel jeuk waarschijnlijk door het merrievoerHeb een leuk filmpje (meerdere) die plaats ik straks!
set_elkol schreef:Hij was het wachten zeker waard Set gaat goed alleen nog steeds veel jeuk waarschijnlijk door het merrievoerHeb een leuk filmpje (meerdere) die plaats ik straks!*Is het wachten alweer beu en heeft een beetje Ilya love nodig*