we willen wel heel graag gaan koersen met haar uiteindelijk, maar tijd zal moeten uitwijzen of ze er vlug genoeg voor is
Ze is nog steeds uber knap.Ruilen hoeft niet meer ik heb nu natuurlijk ook zo'n knap bruin merrietje!
Ruilen was nooit ter sprake...weet je nog? Rijpaard --> Arab...zo werkt het niet natuurlijk Het is ene kanon en als ze zo wordt zoals ze nu is, maar dan groot hebben we helemaal niets te klagen
Woogy schreef:Ruilen was nooit ter sprake...weet je nog? Rijpaard --> Arab...zo werkt het niet natuurlijk Uhm je was er wel op vooruit gegaan hoor Nee grapje dat is ook geen vergelijk natuurlijk
ponyparadijs schreef:Woogy schreef:Ruilen was nooit ter sprake...weet je nog? Rijpaard --> Arab...zo werkt het niet natuurlijk Uhm je was er wel op vooruit gegaan hoor Nee grapje dat is ook geen vergelijk natuurlijk Malloot
Daar is ze dan in haar eigen topic....tja...je weet...ik vind haar geweldig, maar ja wat wil je met zo'n moeder
Nicam schreef: Daar is ze dan in haar eigen topic....tja...je weet...ik vind haar geweldig, maar ja wat wil je met zo'n moeder Wat ben je toch een ster in complimentjes geven!!