Ik hoop dat het goed komt. Sterkte!
:( Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:( tanjaatjuhh schreef:Wat een dropje zeg! Wij zetten ze zelf mocht het gebeuren ( in de 15 jaar dat we fokken denk 2 van die veulens gehad ) zovaak mogelijk overeind zo worden ze sterker. Ik ga echt duimen voor haar.
( p.s. Ik heb een keer 2 strobalen onder zon veulen gehad , kon hij een beetje spartelen en viel niet direct plat. )
tanjaatjuhh schreef:1 heeft het niet gered die was verder ook niet goed en moeder wou er ook al direct niet naar om kijken. De andere wel , kost echt veel tijd en energie maar die liep later wel. Was eerst wel een klungel maar later goed gezond. Zolang je haar maar goed voert en ze haar ontlasting nog kwijt kan heb je geluk. Zorg er ook zeker voor dat ze zacht ligt en ook een keer op de andere kant draaien.
ze stond best stabiel, ze komt ook al wat makkelijker omhoog maar na 3xproberen is ze weer moe en 'wil' ze niet meer proberen, dus heb gewoon half uur lang elke 10min., gestimuleerd en toen kwam ze bijna zelf al wel omhoog dan wel wankelend, maar er zit vooruit gang in! Ik houd jullie up to date!
Dit geeft wel goede moed, hopelijk blijft deze steigendelijn!