en lola is de kleine lola niet meer het is een echte dame !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, echte lola is zwart
Talindos schreef:Wat wordt ze knap!
Echt een pony die zich bij de zwarte parels mag aansluiten als ze later groot is!
Ik krijg bijna de neiging om een shetlander te kopen en die door een Arabier te laten dekken want jeetje wat is deze kruising goed gelukt.
Wat is ze toch mooi. Ze ziet er ouder uit

Hanne heeft echt supermooie foto's gemaakt!

Blanket schreef:Wat een bijzonder leuk uitgepakte kruising! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze "volwassen" is. Leuk dier!

eldora1 schreef:Wauw, wat word ze groot zeg
wel een beetje jammer dat ze gaat schimmelen.
Vond zwart wel erg gaaf en tja .. dat was gewoon Lola
Als ze helemaal schimmel is zal het wel weer ff wennen worden!

set_elkol schreef:ze ziet er top uit! ik zou wel een foto willen zien zonder al het hoge gras, om de verhoudingen goed te zien
Die hebben we niet gemaakt. Maar 24 mei is ze jarig, dan komt er uiteraard een afscheidstopic uit de kraamstal dus dan zal ik ook hele foto's van haar plaatsen 
Cindeeh schreef:__Lauraa schreef:Niet? Jawel hoor![]()
Huh???
Ninja edit? hahahahha
takkie_muis schreef:Lola in het wit wordt wennen, echte lola is zwart

lisetteexx schreef:WAuw wat word ze mooi zeg!!![]()
En wat een prachtige maat! Welke maat verwacht je haar?

J_H schreef:Talindos schreef:Wat wordt ze knap!
Echt een pony die zich bij de zwarte parels mag aansluiten als ze later groot is!
Ik krijg bijna de neiging om een shetlander te kopen en die door een Arabier te laten dekken want jeetje wat is deze kruising goed gelukt.
Beetje jammer dat ze dan wit zal zijn, valt wel lekker op tussen de zwarte parels

jadeken schreef:Jij durft zeg !! Iedereen even jaloers komen maken met je te gekke Lola beest??
Ongelooflijk , ik TEM !
Voor uitgelicht
en dan veranderen we zwarte parel gewoon geleidelijk aan in een witte parel!