Ze is zo lief. Mijn zoontje van 4 is er helemaal hyper van. Foto mee naar school, wekker vroeg gezet en vanmorgen nog even aaien. Lotje loopt ook zo naar hem toe. Zo lief! Ik zal kijken of ik vanavond wat droog foto's kan regelen. Druk vandaag.
J_E
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-14 09:13
cp112 schreef:
Jaaaaa daar is ze. En wéér een merrie, Noedel wil gewoon geeb concurrentie 9 van de 10 tot mu toe zijn dames. Het kleurtje maakt het helemaal af. Ik vond de eerstr suggestie van de naam erg leuk
Ik ook, maar ik weet niet of het verwarrend is. Ik vond dit ook wel leuk en toepasselijk.
Roepnaam kan dan natuurlijk ook Noeka worden. Hmmm... Nog weer iets om over te denken, haha!
KootMiraDrum
Geplaatst: 07-05-14 15:23
Er is maar 1 Noukah, en dat is die van mij, maar jouw Noeka schrijf je anders. Geeft toch niks, er zijn meer honden die Fikkie heten hoor Wat leuk dat Opa Drum zijn kleur via Noedeltje (en via Aranka's genen) zo weer tevoorschijn komt. Doe maar gauw droogfoto's!!
Noukah/Noeka/Nukka betekent trouwens Kleine Zus of Jonger Zusje in het Inuit (taal van de Eskimo's). Die van mij heet Mira's Noukah B., oftewel Mira's jongere zusje van Binti.
chimello
Geplaatst: 07-05-14 15:32
Gefeliciteerd
Goed gedaan Aranka! Leuk een vosje
elliecuijk
Geplaatst: 07-05-14 15:34
wauw wat een leuk lotje uit de loterij!proficiat met je veulendametje!