Bij het vorige veulen heeft ze 3 dagen met melk op de benen gestaan. Daarnaast had ze verder nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling. Terwijl ze dat vorige keer wel heeft gedaan. Als jullie die merrie hadden gezien hadden jullie ook niet gezegd dat er al zo snel een veulen naast zou staan. Dat ik beter had kunnen blijven weet ik zelf ook wel. Ik ben dan ook heel blij dat alles goed is gegaan. Ik hoop dan ook dat er niet nog meer van dat soort bijna verwijtende berichtjes komen.
Waauw daaar heeft znoes toch weer even een mooi veulentje op de wereld gezet!
Gefeliciteerd!
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 02-05-14 07:59
gabyfedde schreef:
Hars en melk op de benen, maar niet gaan waken?? Gelukkig is het allemaal goed gegaan....
Dat dacht ik een paar jaar geleden ook bij mijn merrie, heb er een week gelegen en het alsnog gemist... Bij de ander herkende ik alle tekenen maar volgens de dierenarts was ze nog niet zover maar de volgende ochtend vond ik ook daar een veulen
Anoniem
Geplaatst: 02-05-14 09:05
Wat een wonderschone verrassing! Van harte!
Boktpony
Geplaatst: 02-05-14 13:25
Laura van harte gefeliciteerd met jou cadeautje
Ik ben benieuwd hoe ze is als ze helemaal uit de kreukels is, maar volgens mij word ze prachtig!
Oh, als ik dat zo zie... Wat vind ik het jammer dat die van mij te oud is om te dekken, had haar echt graag met een veulen aan de voet gezien. Moest gelijk aan de mijne denken toen ik de foto's zag, ook zo een lieve uitstraling en de zelfde kleur.
Wat een geweldig veulen, maar wel erg klein en iel lijkt het zo.