Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is nog niet officieel ons stuk land waar ze nu staan dus voorlopig worden ze ook nog niet gespoten en onze eigen wei zijn we hard aan het laten groeien om voor het hooi. xMayo schreef:Bedankt voor de onwijs leuke reacties!!
Wat betreft de boterbloemen.. Ik heb niets te zeggen over in welke wei ze staan. Tot nu toe heb ik de kleintjes er nog niet van zien eten en ook de merries bewaren ze liever voor het laatst. Nu ben ik er natuurlijk niet 24/7, maar ik kom er sinds voorjaar 2010 en sinds die tijd staan ze elk voorjaar in de boterbloemen en er is nooit wat aan de hand geweest verder.Het is nog niet officieel ons stuk land waar ze nu staan dus voorlopig worden ze ook nog niet gespoten en onze eigen wei zijn we hard aan het laten groeien om voor het hooi.

Gefeliciteerd!
xMayo schreef:xxxlottie schreef:Wat een scheetje! Ik wacht momenteel op een fries veulentje, volgens de melktester komt het binnen 12 uur!! Best saai, het is altijd zwart haha.
Haha! Zwart, bruin, gestipt of niet, veulens blijven geweldig.Veel succes met wachten!

die zou ik zo aan de muur willen hebben!