Gefeliciteerd met je mooie man! Jammer dat je het gemist heb de bevalling, maar alles is goed gegaan dus op naar een heel mooi paardenleven! Geniet er maar van, meer kan je niet doen.
Wat is dat een geweldige veRRassing, zal hem heel laten ipv te verassen. Hij huppelt en lijkt helemaal opgedroogd te zijn dus die stond er al even naast. Zo te zien een valk met twee witte voetjes achter, maar flink veel foto's maken en plaatsen.
wat een mooi veulentje, ik ken je verhaal 3 jaar terug een dood veulen gehad en twee jaar terug stond het er op een ochtend naast zonder dat we het verwachtte elke keer waken en de ene nacht dat we zoiets hadden van het komt toch niet , snachts voor slapen gaan nog een x gekeken en toch een veulen, voelde me ook knap schuldig!
Erg mooi veulen, gefeliciteerd! En merries bevallen ook als je er regelmatig gaat kijken. Ook als je op stal bent, en toch even naar het toilet moet of iets anders moet regelen. Staat er met 10 minuten naast hoor!
Ylana
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-14 10:08
Het heeft toch wel 2 dagen geduurd voordat ik het echte besef had dat ik niet dagen of weken hoefde te waken, maar dat het er al was, hihihi!