En opnieuw een prachtige naam, echt een ontzettend leuke traditie!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
donnar schreef:Ja had ik ook , dankzij Corvette heb ik nu een paard. Ik was zo verliefd op haar dat ik het er een aantal keer er over gehad heb met mijn ouders, zij zijn toen na gaan denken en hadden besloten dat ik een paard mocht. Helaas niet Corvette ivm haar leeftijd, maar nu nog steeds iedere keer dat ik haar zie op foto's krijg ik echt vlindershaha Is ook het eerste paard waar ik dat zo mee heb, ook met Dublin heb ik het niet zo. Al ben ik wel helemaal gek op hem!
cp112 schreef:donnar schreef:Ja had ik ook , dankzij Corvette heb ik nu een paard. Ik was zo verliefd op haar dat ik het er een aantal keer er over gehad heb met mijn ouders, zij zijn toen na gaan denken en hadden besloten dat ik een paard mocht. Helaas niet Corvette ivm haar leeftijd, maar nu nog steeds iedere keer dat ik haar zie op foto's krijg ik echt vlindershaha Is ook het eerste paard waar ik dat zo mee heb, ook met Dublin heb ik het niet zo. Al ben ik wel helemaal gek op hem!
Haha wat leukDublin is qua uiterlijk (vlekken) wel wat anders dan Corvette
Lisse schreef:Corvette was echt een prachtje! Net als Carrera, dat tinkertje heeft mij ooit laten beslissen dat ik later een tinker wil. Is zij er nog?Want als zij ooit te koop staat, en ik ben ouder dan weet ik het wel!
De advertentie van Carrera op bokt markt staat nog steeds tussen mijn gevolgde advertenies
![]()
M_D_H schreef:Carrera is ook van vorig jaar toch?
Van Lisa en Noedel? Die is ook verkocht
Ze is weer super knap, plaatje van een paardje net als haar vader...
En toch hoop ik dat juul je een hengst gaat geven
cp112 schreef:Lisse schreef:Corvette was echt een prachtje! Net als Carrera, dat tinkertje heeft mij ooit laten beslissen dat ik later een tinker wil. Is zij er nog?Want als zij ooit te koop staat, en ik ben ouder dan weet ik het wel!
De advertentie van Carrera op bokt markt staat nog steeds tussen mijn gevolgde advertenies
![]()
Carrera is inmiddels (weer) verkocht en heeft als het goed is een plekje waar ze oud gaat worden.
Zij was ook echt een plaatje inderdaad. Haar moeder heb ik verkocht dus de kans op dezelfde combinatie is niet zo groot