Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Ik zou eigenlijk wel eens een gewoon Lola speelt met vriendjes willen zien, dat ze met andere jonge dieren aan het spelen is ipv wordt opgetuigd... daar heeft Lola denk ik meer aan op deze leeftijd![]()
![]()
![]()
deviltjh schreef:hahaha geweldig!
die piet mag mijn cadeautjes wel langs komen brengen
melody7 schreef:Jij bent echt zo geniaal, hoe bedenk je het toch steedsHeel leuk weer!
Volgens mij heb je ondertussen wel echt een bomproof veulen gemaakt
spatter schreef:![]()
waar zijn trouwens de zwarte piet en sinterklaas smiley gebleven
![]()
geweldig beestje
xannex123 schreef:lola mag mijn cadeautjes dit jaar wel rond brengen hoor,
er is alleen geen garantie dat ze dan weer thuis komt misschien is ze heeel per ongeluk in de wei bij mijn paardje beland![]()
RivellaLight schreef:Hahahaha wat een leuk topic! Kan mijn paard bij Lola solliciteren voor de functie van hulppiet?
Fellow schreef:fargo schreef:Ik zou eigenlijk wel eens een gewoon Lola speelt met vriendjes willen zien, dat ze met andere jonge dieren aan het spelen is ipv wordt opgetuigd... daar heeft Lola denk ik meer aan op deze leeftijd![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Lola meer tijd in haar kudde doorbrengt dan dat er uberhaupt met haar wordt omgeprutst. Ik denk dat dit juist een zeer goede manier is om je pony van jongs af aan te laten wennen aan alle gekke dingen die ze later nog zal tegenkomen in haar leven. Dit zal haar dan minder stress bezorgen en is voor zowel paard als ruiter fijner. Ik ben het dus niet helemaal eens met je reactie.
Die mooie groene pietenmuts staat Lollieee goed!![]()
![]()
En gefeliciteerd met haar promotie
Fellow schreef:fargo schreef:Ik zou eigenlijk wel eens een gewoon Lola speelt met vriendjes willen zien, dat ze met andere jonge dieren aan het spelen is ipv wordt opgetuigd... daar heeft Lola denk ik meer aan op deze leeftijd![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Lola meer tijd in haar kudde doorbrengt dan dat er uberhaupt met haar wordt omgeprutst. Ik denk dat dit juist een zeer goede manier is om je pony van jongs af aan te laten wennen aan alle gekke dingen die ze later nog zal tegenkomen in haar leven. Dit zal haar dan minder stress bezorgen en is voor zowel paard als ruiter fijner. Ik ben het dus niet helemaal eens met je reactie.
![]()
fargo schreef:Fellow schreef:Ik denk dat Lola meer tijd in haar kudde doorbrengt dan dat er uberhaupt met haar wordt omgeprutst. Ik denk dat dit juist een zeer goede manier is om je pony van jongs af aan te laten wennen aan alle gekke dingen die ze later nog zal tegenkomen in haar leven. Dit zal haar dan minder stress bezorgen en is voor zowel paard als ruiter fijner. Ik ben het dus niet helemaal eens met je reactie.
![]()
Dat je dat met je jaarling of oudere paard doet ja, maar een veulen heeft hier verder nog niet zo veel aan hoor. Nou ja ik zou haar wel eens met soortgenoten willen zien, ipv met cadeautjes om haar hals. Dat mag toch??