Wat een schitterende foto's van Miss Bergschenhoek 2013, 2014, 2015 en 2016. Tot nu toe wist ik zeker dat ik haar broer het mooiste paard op Bokt vond, maar deze knappe verschijning komt echt heel dicht in de buurt van de looks van TiSento. Die voetjes-van-de-vloer-foto, geweldig, ik kan me voorstellen dat baassie zelf ook meesprong op dat zelfde moment, zie het helemaal voor me. Daisy is ook met recht een Tirotse en Fiantastische moeder. Ik kom snel weer eens gluren naar dit supertrio. Is Miss Bergschenhoek 2013 niet een aardige Ti-tel trouwen s.
Wat zijn ze weer geweldig ! gaat ze nu vanzelf zo lopen showen of ga jij met ze lopen spelen in de wei ? op de foto van Anne is haar voorpluk wél donker ,ik vind haar manen en staart zo gaaf met al die kleuren vooral als ze zo in de wind wapperen !
Dankje Hutch Ik ben zeker trots op het feit dat hij de vader van mijn veulens is
O jee, Justwater... Gaat Fiore het straks nog winner van Ti? Volgens mij was Baassie op dat moment even aan het uithijgen van al het rennen achter de paardjes aan
Miranda, haar manen en staart worden steeds zwarter. Over een jaar of twee is al het blonde eruit en zijn haar manen en staart pikzwart
Check wat hier is gebeurd in één week tijd: Links vorige week, rechts vandaag
De achterkant en haar andere achterbeentje vandaag
En Fi helemaal. Het is geen charmante foto, maar het gaat even om haar zwarte benen
het topic staat klaar, maar Anne wilde nog wat foto's nabewerken, dus ik heb het topic nog niet geplaatst (was wel de bedoeling dat ik dat vanmorgen al zou doen).
Ik plaats hem waarschijnlijk vanavond en uiteraard komt hier dan de link te staan