Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:Takkie, echt een monstertje hè? Dat straalt ze in alles uit. Maar wel een heerlijk monstertje
set_elkol, ik ga mijn best doen voor ook een TiKoning-topic!
Enne, grappig die foto's die je hebt geplaatst! Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan
Ik heb Dais dr manen de hele zomer niet aangeraakt. Je wil niet weten hoe moeilijk ik dat vindmaar het resultaat mag er zijn!
Ti & Fi gaan 19 oktober naar hun winterverblijf. Nog een maandje genieten van mijn gouden drietal bij elkaar. Dan is Fiore 6 maanden en mag ze op eigen benen gaan staan.
Dankje, Rachel en Melanie!
Ach, sajavado, wat lief! Wat een tranentrekkend filmpje is dat hè? De Ti-tanicis er niets bij
![]()
Sophianemo, op sommige momenten lijken ze echt veel op elkaar inderdaad
CC, heb je je eigen meisje al bekeken?Over hard groeien gesproken!! Heerlijk hè, dat lippie?
Scielv!
Rixtb, ja, Kees kan ook echt gaaf lopen als ze wil, maar helaas zit ze niet zo lekker in haar lijfje nu. Volgende week komt de osteopaat. Ik hoop dat ze er goed van opknapt!stalmilagro schreef:Leuk stel weer hoor, maar snap nog steeds niet dat je de hengst er nog bij durft te laten lopen of is zijn mama weer drachtig?
Ik heb inmiddels al heel vaak aangegeven dat TiSento in juni vorig jaar al is gecastreerd. Je moet dan wel ook de berichtjes lezen die na jouw post geplaatst worden hè?
Dankje, DL. Ze is gelukkig supergoed gelukt! Alleen dat stekelharige hè
Amandananana, dankjeVolgens mij begint die eind oktober. Fiore kan niet wachten zoals je begrijpt