Och wat ziet ie er prachtig uit en helemaal tevreden om met paps op te trekken zo te zien! Liefff hoor En is zijn been nu helemaal weer okay? Je ziet echt niets aan hem he? Fijn hoor!
peetjjuh
Geplaatst: 21-08-13 16:42
Net als Vjestagirl zijn Tinkers niet mijn ding, maar ik vind dat je wel een super knap veulen hebt, mooie aftekeningen hoor! Net als vader!
_Nynke
Geplaatst: 21-08-13 16:51
Wauw, wat is hij knap.. Mooie aftekening en die kan zo te zien lekker bewegen! Veel plezier en succes nog met hem
Of het verdere consequenties heeft is nog niet te zeggen. Hij loopt op het moment goed, volgende maand terug voor controle foto. Van de week is hij dmv dry needling behandeld, dat heeft ook goed gedaan nu loopt hij nog beter.
Wat een cutie Hij begint echt mooi te worden! Hij lijkt ook wel mooi op zijn paps he en inderdaad ook op zijn halfzusje. Heb hier ook een merrie lopen en ongeacht de hengst waardoor ze gedekt wordt, lijken al haar veulens zeer sterk op haar/elkaar
Nellie01
Geplaatst: 01-09-13 12:37
Wat een knap veulen, leuk die vader / zoon foto's!
Och jeetje wat vervelend! Heb zelf ook een pony met straalkanker, het is een *()$)#@$ ziekte! Maar het hoeft zeker niet het einde te betekenen.. Ik ga jullie zeker volgen. Is het mogelijk voor jou om foto's te maken en hier te plaatsen?