Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ze is echt een cadeautje dat je heeeel erg langzaam uitpakt inderdaad.
Ook al is het leven qua werk etc. niet altijd gemakkelijk hier, ik blijf inderdaad het gevoel houden dat ik in een schilderij woon.
whitneyvdw
Geplaatst: 17-07-13 13:19
wat een verschrikkelijk mooi veulen,vooral die kleur echt prachtig.en wat is brego een plaatje wat een prachtpaard erg jammer dat je afstand van hem moet gaan nemen,hij moet wel een super tehuis krijgen,hij is eigenlijk te mooi om hem te moeten weg doen.maar ja het is soms heel erg moeilijk om een keuze te maken,ik vind de merrie ook erg mooi.je hebt een stel heel knappe paarden.
Niekje4
Geplaatst: 17-07-13 14:41
ik ben verliefd op Brego!! En wat word je veulen mooi, ik vind het donkere juist wel mooi staan.
Ohw ben niet snel jaloers maar dit is toch wel een droom. Wat een mooie omgeving en wat een prachtige paarden heb je.
Ben stiekem ook heel benieuwd hoe je daar woont qua huis enz.
Frankaas
Geplaatst: 19-07-13 12:24
Wauw, knap veulen! Ze verkleurd ook lekker
CrazyCat
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-13 13:16
Geen reden om jaloers te zijn hoor, want hier is ook genoeg minder of moeilijk en als je hier zit ga je ook de Nederlandse natuur missen. Maar ik geef toe de bergen en natuur zijn prachtig. Het klimaat bevalt me ook heel veel beter dan in NL. Ja we hebben een lange en koude winter met heel veel sneeuw, maar het is veel droger en niet zo grijs. En zomers is het hier echt zomer en de nachten lekker koel.
We wonen hier in een heel simpel appartement. Ik heb mijn ICT werk vanuit huis en mijn man is kelner. Wij hebben de middelste verdieping waar de bloembakken hangen.
De plek voor mijn paarden is helaas 20 km verderop en pacht ik. En ik heb mijn ruin nu te koop staan, mede doordat het financieeel wel krap wordt. Een paard houden is hier heel erg duur. Hooi kost tussen de 19 en 25 cent per kilo.
Nienke wat heb je toch een knappe paarden nova word ook echt een plaatje! Erg jammer dat je Brego moet verkopen, die vind ik stiekem toch wel het mooist Sterkte met de verkoop!