Yackie Chan gaat super. Hij is nu afgespeend en verhuisd morgen mee naar zijn nieuwe stal. Zal je eerdaags wel ff foto's sturen. Houden jullie Arie thuis of gaat die de opfok in. Ik vindt hem zeker wel heel leuk worden, hou wel van dat robuuste en zo'n mega dish is ook niet echt mooi
Arie staat voorlopig nog prima bij z'n moeders en zal van de winter waarschijnlijk bij een ruin en een shetland ruintje komen te staan. Wil ze niet te ver weg hebben van huis en liever tussen volwassen paarden zodat ze een beetje opvoeding mee krijgen
ditatje
Geplaatst: 30-08-13 19:21
Ze hebben allemaal wat van elkaar!. Erg leuk ! Fakir groeit ook lekker wordt ook al groot!
ditatje
Geplaatst: 30-08-13 19:28
Ze hebben allemaal wat van elkaar!. Erg leuk ! Fakir groeit ook lekker wordt ook al groot!
Nee er staan geen ouders bij en niemand kon het me vertellen
ditatje
Geplaatst: 31-08-13 18:29
toevallig heb ik vorige week fotos gemaakt. maar hij heeft afgelopen week ook weer een groei speurt gehad hij is er op moment ook echt niet lekker van en wisseling van zn zomer naar winter vacht en groei speurt.
is bakaar ook zo makkelijk in de omgang? en een luie arabier? fakir is echt lui !